تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احدی: اردوی مشترک تیم ملی بوکس با ملی پوشان تایلند لغو شد

احدی : اردوی مشترک تیم ملی با تایلند لغو شداکبر احدی سرمربی تیم ملی بوکس در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری اردو‌های تیم ملی بوکس بزرگسالان بیان کرد: مرحله دوم اردو تیم ملی از جمعه ۲۷ مهرماه جاری در مجموع ورزشی انقلاب آغاز خواهد شد. قرار بود اواخر مهر ماه یک اردو مشترک با تیم ملی کشور تایلند در ایران داشته باشیم که لحظات آخر تایلند این اردو را لغو کرد. متاسفانه، چون تایلند تا آخرین لحظه قرار بود در ایران حضور داشته باشد، ما تیم جایگزینی را برای اردوی مشترک به ایران دعوت نکردیم.

او گفت: اولین تورنمنتی که پیش رو داریم ۱۰ آذرماه قهرمانی کشور در ایران را پیش رو خواهیم داشت. در این رقابت همه‌ی بوکسور‌های کشور شرکت می‌کنند. با یک وقفه پس از قهرمانی کشور، اردو‌های تیم ملی را دوباره آغاز خواهیم کرد. اواسط بهمن ماه تیم ملی بوکس به تورنمت مجارستان اعزام می‌شود. اگر در قهرمانی کشور بازیکنی از تیم ملی نتیجه قابل قبول دریافت نکند و در عوض پدیده‌ای در لیگ وجود داشته باشد، بازیکنان خو را جایگزین خواهیم کرد.

احدی افزود: در مرحله اول اردو تیم ملی متاسفانه از نظر کیفیت کمی و آمادگی جسمانی پایین بود و علت آن بود که پس از بازی‌های آسیایی انرژی بازیکنان تحلیل رفته بود. در دو اردوی اول بر روی آمادگی جسمانی و قلبی و عروقی کار خواهیم کرد تا به شرایط خوب برسند.

بیشتربخوانیداستکی: مربی خارجی برای تیم ملی بوکس جوانان می‌آوریم مظاهری: برترین‌ها برای حضور در مسابقات انتخاب می‌شوند ثوری: هنوز نایب رئیس فدراسیون بوکس انتخاب نشده است

انتهای پیام/ 

اظهارات احدی درباره تیم ملی بوکس



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احدی: اردوی مشترک تیم ملی بوکس با ملی پوشان تایلند لغو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..