تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جراحی چاقی و کاهش ریسک حمله قلبی در افراد دیابتی

جراحی چاقی و کاهش ریسک حمله قلبی در افراد دیابتیبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاکنون مشخص شده است که جراحی چاقی می‌تواند به افراد در کاهش وزن و کنترل بهتر مشکلات سلامت نظیر دیابت و فشارخون بالا کمک کند.

حال یافته‌های جدید نشان می‌دهد جراحی چاقی می‌تواند منجر به بروز حملات قلبی و سکته‌های کمتر در افراد شود.

تیم تحقیق دریافته است بیماران به شدت چاق که تحت جراحی کاهش وزن قرار می‌گیرند در مقایسه با بیماران دیابتی که فقط تحت درمان دارویی قرار داشتند، در مدت ۵ سال، ۴۰ درصد کمتر دچار حمله قلبی یا سکته شدند.

طبق گزارش محققان موسسه تحقیقات سلامت واشنگتن در سیاتل آمریکا، افراد تحت جراحی در طول این مطالعه دو سوم کمتر در معرض مرگ قرار داشتند.

دکتر «دیوید آرتر برن»، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می‌گوید: «برای اکثر افراد، دارو، رژیم غذایی و ورزش، مبنا و اساس است. اما در افراد مبتلا به چاقی حاد ممکن است این راه حل‌ها جوابگو نباشد.»

محققان اذعان می‌کنند گزینه جراحی برای افراد چاق برای افراد دارای شاخص توده بدنی ۴۰ یا بالاتر مناسب است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

جراحی چاقی ریسک حمله قلبی در افراد دیابتی را کاهش می‌دهد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جراحی چاقی و کاهش ریسک حمله قلبی در افراد دیابتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..