تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجفی مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل با صدور حکمی، علی نجفی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب کرد.

به گزارش شمانیوز: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو دیزل با صدور حکمی، علی نجفی را به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب کرد.
در حکم یونسیان خطاب به مدیر جدید ارتباطات و امور بین الملل گروه صنعتی ایران خودر دیزل آمده است:
جناب آقای نجفی
با سلام
نظر به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی، بموجب این حکم به سمت مدیریت ارتباطات و امور بین الملل منصوب می شوید.
امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از سوابق مدیریتی جنابعالی و ظرفیت و توانمندی های بالقوه سازمان و همکاران عزیز و سخت کوش این مجموعه، شرکت ایران خودرو دیزل مسیر پویایی و تعالی خود را با سرعت و اطمینان طی نماید.
علی نجفی لیسانس روابط عمومی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات دارد و پیش از این ریاست اداره صدا و سیما ایران خودرو را برعهده داشته و در حال حاضر نیز با حفظ سمت، مدیر ارتباطات ایران خودرو دیزل شده است.
مشاور روابط عمومی و رسانه ای گروه قطعات اتومبیل(یاپکو)،مشاور روابط عمومی تعاونی اعتبار ایران خودرو و معاون روابط عمومی و تبلیغات دانشگاه پلییس از جمله سوابق نجفی است. همچنین نویسندگی و تهیه کنندگی چند فیلم مستند در روزمه کاری وی دیده می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجفی مدیر ارتباطات ایران خودرودیزل شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..