تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باگ موجود در بخش پیام‌های پلی استیشن ۴ باعث غیرفعال شدن دستگاه می‌شود

هشدار جدی به کاربران کنسول پلی استیشن 4به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سونی چند سالی است که کنسول پلی استیشن 4 را عرضه کرده و در این چند سال سعی کرده است که عناوین انحصاری بسیاری برای آن تولید کند تا مخاطبان بیشتری را به سمت استفاده از این کنسول تشویق کند.

چند روزی است که چند تن از گیمرها و کاربران پلی استیشن 4 در Reddit اقدام به انتشار هشداری در فضای مجازی کرده‌اند که شامل بخش ارسال پیام این کنسول می‌شود. در این رابطه گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد نرم افزار آپدیت شده پلی استیشن 4 به نوعی از حروف در بخش پیام‌ها حساس شده است و در صورت ارسال و استفاده از این پیام‌ها دستگاه به کلی بَن (غیرفعال) می‌شود.

حتی گزارش شده است که در برخی از سیستم‌ها دستگاه به قدری از حالت عادی خارج می‌شود که کاربر برای استفاده صحیح، مجبور می‌شود کنسول خود را به تنظیمات کارخانه بازگرداند.

گفته شده مشکل به وجود آمده در اصل نوعی باگ است که در سیستم ایجاد شده و باعث به وجود آمدن اختلال شده است. از طرفی چنین مشکلی در نسخه‌های موبایلی نرم افزارهای جانبی پلی استیشن 4 یعنی سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز مشاهده شده است و شرکت سونی باید هرچه سریعتر اقدامی برای حل آن انجام دهد، درغیراینصورت تمامی خسارات ایجاد شده تحت مسئولیت سونی خواهد بود.

حال سوال اینجاست که کاربران برای مصون ماندن از این باگ نرم افزاری باید چه اقدامی انجام دهند. یکی از راحت‌ترین اقداماتی که توسط صاحب‌نظران این حوزه عنوان شده این است که وقتی پیامی برای کاربران ارسال می‌شود بهتر است پیش از خواندن آن، پیام را حذف کند. راه حل دیگر برای رفع چنین مشکلی نیز این است که کاربران پیام‌های خود را بر روی حالت خصوصی قرار دهند. در ادامه مسیر خصوصی کردن اطلاعات برای شما نشان داده ‌شده است:

Settings > Account Management > Privacy Settings > Enter your password > Personal Info | Messaging

کاربران ایرانی هم در صورت مواجهه با چنین شرایطی طبق دستورالعمل پیش بروند تا وقتی که آپدیت رفع باگ سونی عرضه شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ پایان پیش‌فروش گوشی OnePlus 6T در فروشگاه آمازن لو رفت +تصویر

انتهای پیام/

امکان بن شدن کاربران کنسول پلی استیشن 4 وجود دارد!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باگ موجود در بخش پیام‌های پلی استیشن ۴ باعث غیرفعال شدن دستگاه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..