تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهارت دیدنی خلبان در فرود هواپیما حین وقوع طوفان! + فیلم

مهارت دیدنی خلبان در فرود هواپیما حین وقوع طوفان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده و تبدیل به ویدئویی پربازدید در شبکه های اجتماعی شده است مهارت دیدنی یک خلبان شرکت هواپیمایی TUI را حین وقوع طوفان کالوم در یکی از فرودگاه های انگلیس به تصویر می کشد. این هواپیماهی بوئینگ 757-200 که از "مینورکا"  اسپانیا به پرواز درآمده بود هنگام فرود در فرودگاه بریستول در جنوب غربی انگلیس گرفتار طوفان شد.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود در حالی که خلبان خود را آماده فرود روی باند فرودگاه بریستول می کند در اثر وزش باد شدید هواپیما به یک طرف کشیده می شود. در ادامه در حالی که در هر لحظه امکان وقوع حادثه ای تلخ وجود داشت این خلبان با مهارت دیدنی موفق به نشاندن هواپیما روی باند فرودگاه شد. سرعت وزش باد در لحظه حادثه 45 مایل بر ساعت (73 کیلومتر بر ساعت) گزارش شده بود.

طوفان کالوم که هفته پیش انگلیس را در نوردیده بود موجب بارش باران شدید و همچنین وزش باد شدیدی شده بود که در برخی مناطق سرعت آن به 69 مایل در ساعت (111 کیاومتر بر ساعت) می رسید. بنا به گزارش ها از این طوفان به عنوان بزرگترین طوفان در انگلیس از ماه سپتامبر یاد می شود.

اما مهارت ستودنی خلبان در فرود موفق روی باند فرودگاه با واکنش سخنگوی این شرکت هواپیمایی همراه بود. بنا به گزارش هافینگتون پست سخنگوی شرکت هواپیمایی TUI روز جمعه در این باره گفت : " این فرود موفق  مهارت زیاد و چیره دستی خلبان ما را نشان می دهد. "

 انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی واکنش کاربران را نیز به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی در توئیتر نوشت : " چه مهارت خیره کننده ای! " همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت : " این مهارت بی نظیر یک خلبان در فرود و نشاندن یک هواپیما روی باند فرودگاه حین وقوع طوفان را نشان می دهد."

گفتنی است؛ مهارت خلبان شرکت هواپیمایی TUI در حالی خبرساز می شود که چند روز پیش نیز ویدئویی از فرود موفقیت آمیز دو هواپیمای دیگر در یکی از فرودگاه های انگلیس خبرساز شده بود. هر دو خلبان هواپیما که حین فرود در فرودگاه منچستر گرفتار طوفان کالوم و وزش باد شدید شده بودند با مهارتی دیدنی موفق به نشاندن هواپیمای خود روی باند فرودگاه شدند.

انتهای پیام

لحظه فرود دلهره آور هواپیما حین وقوع طوفان!



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهارت دیدنی خلبان در فرود هواپیما حین وقوع طوفان! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..