تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرانجام رانندگی خلاف جهت یک راننده در اتوبان!

رانندگی خطرناک یک راننده در اتوبان! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام عجیب راننده یک خودروی کاروان را لحظاتی پیش از تصادف در اتوبان M40 انگلیس به تصویر می کشد. این ویدئو این خودرو را در حالی که با سرعت زیاد در جهت خلاف اتوبان در حرکت است نشان می دهد.

در این ویدئو مشاهده می شود این خودروی کاروان با یک خودروی دیگر در اتوبان M40 در آکسفورد شر انگلیس برخورد می کند و همچنان به راه خود در جهت خلاف اتوبان ادامه می دهد. راننده یک خودروی دیگر در حالی که در پشت خودروی سواری در حرکت بود با خوش شانس وارد حاشیه اتوبان شد و از برخورد شدید با این خودرو گریخت. این ویدئو توسط دوربین داش‌کم یک خودرو که در فاصله حدود 100 متری این خودروها در حرکت بود تهیه شده است. بنا به اعلام پلیس راننده متخلف این خودروی کاروان بدلیل حرکت در خلاف جهت اتوبان با دو خودرو تصادف کرد.

یک عضو شورای شهر آکسفوردشر غربی در این باره گفت که در لحظه حادثه در حال رانندگی در اتوبان بود که با دیدن این صحنه بلافاصله از ماشین خارج شد. او در گفتگو با آکسفورد میل گفت : " طی 50 سالی که مشغول رانندگی بودم چیزهای زیادی دیدم اما هرگز با چنین صحنه ای مواجه نشده بودم."

بنا به گفته پلیس محلی انگلیس حدود 90 دقیقه طول کشید تا رانندگان از ترافیک شدیدی که در پی این تصادف ایجاد شده بودند خارج شوند. سخنگوی پلیس محلی انگلیس در این باره گفت : " دقایقی پس از ساعت 4 بعدظهر حرکت خلاف راننده یک خودروی حامل کاروان در اتوبان M40 موجب تصادف دو خودرو دیگر با این خودرو شد. "

هنوز از تعداد مجروحان یا کشته شدگان این تصادف گزارشی منتشر نشده است. تحقیقات پلیس در خصوص این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

رانندگی خلاف جهت راننده در اتوبان حادثه ساز شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرانجام رانندگی خلاف جهت یک راننده در اتوبان!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..