تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای مشترک کیهان کلهر با ارزنجان و یویوما

۷۸۵۶۷۷

۲۸ بازدید

کیهان کلهر همراه با اردال ارزنجان، یویوما و ارکستر اورلاندو به اجرای برنامه می‌پردازد.

ایران آرت: تور کنسرت‌ها و ورک‌شاپ‌های کیهان کلهر، آهنگساز و نوازنده‌ برجسته‌ی کمانچه از امروز 25 مهرماه در بلژیک آغاز شده و تا سی‌ام نوامبر ادامه دارد. اجرا با همراهی اردال ارزنجان، گروه جاده‌ی ابریشم و یویوما و همچنین ارکستر اورلاندو از جمله‌ی این برنامه‌‌هاست.

اجرای مشترک کیهان کلهر با ارزنجان و یویوما

این نوازنده امشب (چهارشنبه) با همراهی کیا طبسیان به اجرای دونوازی با ساز سه‌تار خواهد پرداخت و نوزدهم اکتبر (27 مهرماه) در سوئد با همراهی اردال ارزنجان به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

روز بعد از آن نیز همان برنامه در هلند آغاز خواهد شد و پس از آن در دوم آبان (بیست و چهارم اکتبر) به همراه گروه جاده‌ی ابریشم و "یویوما" در پکن به اجرای برنامه خواهد پرداخت. بعد از آن نیز سوم نوامبر در دوازدهم آبان ماه (سوم نوامبر) به همراه ارکستر اورلاندو به رهبری کالین جاکوبسن به اجرای برنامه می‌پردازد.

این نوازنده و آهنگساز نامدار بعد از آن در نهم آذرماه (سی ام نوامبر) در هیستون آمریکا به اجرای کارگاه تحلیلی موسیقی می‌پردازد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای مشترک کیهان کلهر با ارزنجان و یویوما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..