تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد

۷۸۵۶۵۵

۴۶ بازدید

همان‌طور که انتظار داشتیم هواوی در مراسم میت 20 خود از یک ساعت هوشمند با نام هواوی واچ GT رونمایی کرد. این ساعت البته شاید آن‌طور که انتظار داشتید هوشمند نباشد!

وب‌سایت فرادید - علی ارغوان: در واقع هواوی واچ GT را می‌توان ترکیبی از ساعت و دستبند هوشمند دانست. این ساعت به‌جای سیستم‌عامل گوگلی Wear OS از یک سیستم‌عامل سبک به نام LiteOS ساخت هواوی استفاده می‌کند که بسیار کم‌مصرف است. به این ترتیب نباید انتظار نصب اپلیکیشن‌های متنوعی را داشته باشید.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد

هواوی واچ GT دارای صفحه‌نمایشی ۱.۳۹ اینچی از نوع AMOLED با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل بوده و یک حسگر ضربان قلب ۴ نقطه‌ای در پشت خود دارد. دو دکمه چرخشی در سمت راست بدنه برای ناوبری و امکان تعویض آسان بند نیز وجود دارد.

این ساعت همچنین به GPS داخلی نیز مجهز شده است. با این وجود اگر استفاده شما از ساعت محدود و سبک باشد به گفته هواوی می‌توانید تا ۲ هفته روی دوام شارژ هواوی واچ GT حساب کنید. در سنگین‌ترین استفاده با GPS و ضربان قلب و صفحه‌نمایش همیشه روشن این دوام شارژ به ۲۲ ساعت کاهش خواهد یافت. همچنین اگر نوتیفیکیشن‌ها، مکان‌یابی و ضربان قلب را غیرفعال کنید این ساعت تا ۳۰ روز نیز دوام خواهد آورد!

ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد

ساعت جدید هواوی تا عمق ۵ متری دربرابر آب مقاوم است و با فناوری Truseen 3.0 خواندن ضربان قلب شما نیز دقیق‌تر انجام خواهد شد.

هواوی واچ GT هم با اندروید و هم iOS سازگار است اما عیب بزرگ آن نبود هیچ‌گونه اپلیکیشن مجزا خواهد بود. به این ترتیب نمی‌توان آن را یک ساعت واقعاً هوشمند دانست اما اگر استفاده اصلی شما اعلان‌ها و تندرستی است Huawei Watch GT می‌تواند یک گزینه مناسب باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساعت هوشمند هواوی واچ GT با دوام شارژ دوهفته‌ای معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..