تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمل جراحی مردی که صورت شیر مانند داشت ! + عکس

ساعت 24-مردی با چهره ای شیرمانند تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

یک جراح هندی چهره مردی را عمل کرد که به دلیل یک اختلال ژنتیکی نادر چهره ای مانند شیر داشت. این جراح فک این مرد تامیلی را جراحی نمود. رشد سندرم این مرد از زمانی که ۱۸ ساله بود شروع شد و منجر به تغییر فرم چهره او گردید به طوریکه پزشکان نتوانستند برای او کاری انجام دهند. این مرد بیست سال در همین شرایط زندگی کرد اما اکنون با همت جراح قابل «سونیل ریچاردسون» دوستان این مرد او را نمی شناسند و می گویند که او کس دیگری شده است. این جراح گفت که این مرد بارها به پزشکان مختلف مراجعه کرده بود اما جواب امیدوار کننده ای نگرفته بود. تیم پزشکی من هر آنچه در توان داشت را برای او انجام داد و به دلیل بضاعت مالی این بیمار پولی از او دریافت نشد و او فقط پول داروهای خود را پرداخت کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمل جراحی مردی که صورت شیر مانند داشت ! + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..