تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ملی پوشان تراکتورسازی از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند

ملی پوشان تراکتورسازی از فردا به تمرینات اضافه می شوند/ استعلام تراکتورسازی از سازمان لیگ درباره مسعود شجاعیبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاجی صفی ۳ ملی پوش تراکتورسازی بعد از اینکه برابر تیم ملی بولیوی بازی کردند امروز وارد تبریز می‌شوند و از فردا در تمرینات سرخپوشان تبریزی حضور می‌یابند.

البته این احتمال وجود دارد که محمد تقوی سرمربی موقت تراکتورسازی به علت خستگی از بازیکنان ملی پوش خود برابر تیم صنعت نفت آبادان در ترکیب اصلی استفاده نکند و آن‌ها به عنوان بازیکن ذخیره وارد زمین مسابقه شوند.

علاوه براین ملی پوشان امید تراکتورسازی همانند بازیکنان تیم ملی بزرگسال از فردا در تمرینات این تیم حضور می‌یابند.

آنتونی استوکس آقای گل لیگ برتر هم از امروز تمرینات خود را با تراکتورسازی آغاز کرد و به شایعاتی درباره ناراحتی اش از وضعیتش در تراکتورسازی و احتمال جدایی اش از این تیم پایان داد.

استعلام باشگاه تراکتورسازی از سازمان لیگ درباره وضعیت شجاعی

لیست محرومان هفته نهم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز اعلام شد که نام مسعود شجاعی بازیکن تراکتورسازی در این لیست دیده نمی‌شود.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی قرار است از سازمان لیگ استعلام بگیرند تا در صورت تایید محروم نبودن شجاعی بتوانند از این بازیکن برابر صنعت نفت آبادان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:  تراکتورسازی تبریز هر روز رویایى‌تر از دیروز

انتهای پیام/    




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ملی پوشان تراکتورسازی از فردا به تمرینات اضافه می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..