تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با این ماده غذایی به جنگ دیابت بروید/ خداحافظی با سرفه‌های پاییزی با دمنوشی خوشمزه/ زیبایی پوست را با میوه‌ای خوشمزه تجربه کنید/ راهی ساده برای رفع کهیر

عناب از میوه‌های بسیار مفید است که علاوه بر خواص تغذیه‌ای به عنوان یک گیاه دارویی شناخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

در زمستان از دمنوش عناب غافل نشوید

عناب از میوه‌های بسیار مفید است که علاوه بر خواص تغذیه‌ای دارای موارد استفاده زیادی به عنوان یک گیاه دارویی است؛ خوب است بدانید که محققان طب سنتی عناب را یکی از بهترین میوه‌ها برای تصفیه خون می‌دانند، همچنین این میوه خوشرنگ و مفید برای درمان سرفه و تنگی نفس بسیار مفید است و در فصل زمستان که سرماخوردگی شایع است می‌توان از خواص آن بهره برد، علاوه بر این فشار خون را کاهش می‌دهد.

عصبی نشوید، کهیر می‌زنید/

فواید آب طالبی برای پوست

طالبی یکی از بهترین منابع ویتامین A  است؛ این میوه بیشتر در فصل تابستان رشد می‌کند، خوب است بدانید که طالبی مملو از بتا کاروتن است که در بدن تبدیل به ویتامین A می‌شود، می‌توان این میوه را تیکه تیکه کرده و داخل فریزر گذاشت تا یخ بزند و در فصل‌های دیگر که این میوه وجود ندارد از خواص آن بهره برد، یکی از خواص آن برای زیبایی پوست است که باعث آب رسانی بیشتر به پوست و در نهایت باعث درخشندگی و نرم شدن پوست می‌شود، آب میوه طالبی سرشار از ویتامین A است که در بازسازی کلاژن‌های پوست موثر است.

عصبی نشوید، کهیر می‌زنید/

عصبی نشوید، کهیر می‌زنید

کهیر نوعی عارضه‌ی پوستی است که در نتیجه‌ حساسیت بدن به ماده‌ای حساسیت‌زا به وجود می‌آید، برخی افراد در اثر مصرف موادی دچار کهیر می‌شوند که اغلب پزشکان توصیه می‌کنند از آن ماده غذایی باید دوری کنند اما جالب است بدانید که  مواد غذایی، تنها عامل ایجاد کهیر نیستند، کهیر نوعی بیماری پوستی با خارش شدید است که بیشتر منشاء عصبی دارد، از این رو پزشکان بسیار توصیه می‌کنند افرادی که دچار کهیر می‌شوند باید از استرس و اضطراب دوری کنند.

عصبی نشوید، کهیر می‌زنید/

تقویت حافظه با سبزی خوردن

تا چندی پیش سبزی خوردن پای ثابت اکثر سفره‌های ایرانی بود، وقتی سفره پهن می‌شد اولین چیزی که در مرکز سفره خودنمایی می‌کرد، یک سبد پر از انواع سبزی‌های تازه به همراه پیازچه و تربچه نقلی قرمز رنگی بود که همچون گل جلوه می‌کرد، خوب است بدانید که سبزی تازه دارای‌ آنتی‌اکسیدان است و‌ با خنثی‌ کردن رادیکال‌های آزاد حالت ارتجاعی رگ‌ها را حفظ و باعث خون‌رسانی به مغز و در نتیجه حافظه بهتر می‌شود.

عصبی نشوید، کهیر می‌زنید/

خطر دیابت را اینگونه کاهش دهید

تحقیقات نشان داده است جایگزین کردن برنج قهوه‌ای به جای برنج سفید می‌تواند خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را کاهش دهد، برنج قهوه‌ای به اندازه برنج سفید نمی‌تواند قند خون را بالا ببرد، از این رو، بعد از خوردن برنج قهوه‌ای انسولین کمتری باید ترشح شود، که باعث کاهش خطر دیابت نوع 2 می‌شود.

عصبی نشوید، کهیر می‌زنید/

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با این ماده غذایی به جنگ دیابت بروید/ خداحافظی با سرفه‌های پاییزی با دمنوشی خوشمزه/ زیبایی پوست را با میوه‌ای خوشمزه تجربه کنید/ راهی ساده برای رفع کهیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..