تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرسودگی 60 درصد مدارس تهران

فرماندار ویژه ری با اشاره به آمار 60 درصدی فرسودگی کامل مدارس در سطح استان تهران افزود: مدرسه‌سازی عبادت است و فردی که با بخشش بخشی از ثروت خود سبب آموزش افراد می‌شود.

فرماندار ویژه ری با اشاره به لزوم حمایت از خیرین مدرسه‌ساز گفت: ۶۰ درصد مدارس استان تهران فرسوده هستند و این امر نیاز به حمایت از خیرین را دوچندان می‌کند.

 هدایت‌الله جمالی‌پور امروز در آیین افتتاح مدرسه خیرساز ام‌البنین اظهار داشت: خیرین اشراف کاملی به دین و ارزش‌های آن دارند و قطعاً در دنیا ذریه خوبی به جای می‌گذارند همچنان که در قرآن نیز آمده است این خیرین حساب و کتاب دارند و برکت همواره با آنان تا آخرت همراه است.

وی بیان کرد: خیرین با احداث مدارس و فضاهای آموزشی برای دانش‌آموزانی که به یقین جزو عناصر تأثیرگذار جامعه در آینده محسوب می‌شوند و شرایط را برای تحصیل آن‌ها فراهم می‌کنند همواره در تارک این مرزو بوم می‌درخشد.

فرماندار ویژه ری با اشاره به آمار 60 درصدی فرسودگی کامل مدارس در سطح استان تهران افزود: مدرسه‌سازی عبادت است و فردی که با بخشش بخشی از ثروت خود سبب آموزش افراد می‌شود سهیم در امر الهی هستند پس امروز ما باید در کنار خیرین از آن‌ها حمایت کنیم.

جمالی‌پور ادامه داد: آموزش و پرورش امروز به عنوان یک سازمان بزرگ واقعاً نمی‌تواند در همه حوزه‌های مختلف آموزشی وورد پیدا کند چون پهنه علم و علم‌آموزی انتها ندارد لذا معلمان و خیرین باید با همیاری و هم‌افزایی بیشتر چرخ پیشرفت و توسعه در کشور را به حرکت درآورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم توسعه کشور در گِرو پویایی معلمان آگاه و فرزانه است هر چند که وضعیت اقتصادی کشور و تحریم‌های خارجی به نحوی است که نمی‌توان حق و حقوق معلمان را آن‌گونه که شایسته است تأمین کرد اما همواره سعی بر این است که با نگاه ویژه دولت نسبت به آموزش بتوان قدری از دغدغه فرهنگیان را کم کرد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/605144

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرسودگی 60 درصد مدارس تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..