تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش فيلم «آخرین آغوش» درجشنواره جهانی

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه دومین جشنواره بین‌المللی فیلم سیمی یونان میزبان یک فیلم از کردستان بود،گفت:بهترین فیلم جشنواره به حوزه هنری کردستان و سامان حسین‌پور برای تولید فیلم کوتاه «آخرین آغوش» تعلق گرفت و همچنین بهترین کارگردانی برای سامان حسین‌پور، بهترین طراحی صدا به زانیار لطفی و سامان حسین‌پور برای طراحی صدای «آخرین آغوش» اهدا شد.

امین مرادی افزود:در بخش بهترین بازیگران نیز جایزه بهترین بازیگر زن به ژونا سجادی، بازیگر خردسال فیلم کوتاه «آخرین آغوش» رسید که جمعا تعداد جوایز این فیلم را به چهار جایزه اصلی جشنواره می‌رساند.

وی در ادامه بیان کرد:«آخرین آغوش» داستان خانواده‌ای است که آن‌چنان درگیر فضای مجازی و گوشی‌های همراهشان هستند که حتی متوجه مرگ پدربزرگ خانواده نمی‌شوند.

مرادی گفت:این فیلم کوتاه تاکنون ۱۴ جایزه بین‌المللی و ملی دریافت کرده است و صد‌ها حضور و نمایش بین‌المللی در کشور‌های مختلف را تجربه کرده است.

گفتنی است؛ سامان حسین‌پور از فیلم‌سازان کردستانی با  بیش از ۱۰ سال سابقه  فعالیت سینمایی  بیش از ۵۰ جایزه ملی و بین‌المللی را در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

حسین‌پور آخرین اثر خود را با عنوان «ذبح» به‌صورت کارگردانی مشترک با آکو زندکریمی تولید کرده است که هم‌اکنون در چهاردهمین جشنواره بین‌المللی ارلی بیرد بلغارستان نامزد جایزه بهترین فیلم جشنواره است و این جشنواره هم‌زمان با حضور کارگردانان آثار برگزار خواهد شد و سامان حسین‌پور و اکو زندکریمی به‌عنوان نماینده کردستان و ایران در این دوره از جشنواره حضور خواهند یافت.

جشنواره جهانی فیلم «سیمی» یونان ۱۷ تا ۲۱ سپتامبر برگزار شد.

انتهای پیام/م

حضور فيلم «آخرین آغوش» در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم سیمی یونان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش فيلم «آخرین آغوش» درجشنواره جهانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..