تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای حضور «عبدالخالق عبدالله» در همایش دانشگاه آزاد

ماجرای حضور «عبدالخالق عبدالله» درهمایش دانشگاه آزادبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت کوتاهی است که خبری عجیب در میان برخی از کاربران فضای مجازی منتشر شده است که برخی حواشی را برای دانشگاه آزاد به دنبال داشته است.

این خبر اعلام می‌کند که "عبدالخالق عبدالله" که در حادثه تروریستی اهواز از تروریست‌ها حمایت کرده بود برای شرکت در همایش بین‌المللی « ظرفیت انقلاب اسلامی کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران»  به دانشگاه آزاد دعوت شده است.

به دنبال انتشار این خبر صالح اسکندری مدیرکل رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ضمن تکذیب این خبر گفت: دانشگاه آزاد هیچ فردی را برای حضور همایش بین‌المللی "ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران" دعوت نکرده است.

 مدیرکل رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برایی ارسال مقالات به همایش پوستری طراحی شده است که آن در سطح منطقه پخش شده است و این پوستر به معنای دعوت نامه نبوده است.

اسکندری با بیان اینکه تنها فراخوان جشنواره اعلام شده است، اظهار کرد: اطلاع رسانی تنها در حد فراخوان برای ارسال مقالات بوده است و خود "عبدالخالق عبدالله" بر مبنای این پوستر اعلام کرده که از او دعوت شده است.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاه آزاد از هیچ فردی را برای حضور در همایش بین‌المللی دعوت نکرده است، گفت: هیچ دعوتی هنوز انجام نگرفته است و تنها پوستر همایش برای دریافت مقالات منتشر شده و  در داخل و خارج کشور در اختیار همه قرار گرفته است و ارسال یک پوستر به معنای دعوت از شخص خاصی نیست.

انتهای پیام/

جزئیات همایش ظرفیت انقلاب اسلامی کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی ایران



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای حضور «عبدالخالق عبدالله» در همایش دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..