تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«گنجینه» امشب به روی آنتن شبکه مستند می رود

«گنجینه» امشب به روی آنتن شبکه مستند می رودبه گزارشحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه مستند سیما در بیست و پنجمین قسمت از مجموعه «گنجینه» فیلم «سفری از تهران به قم» ساخته همایون شهنواز را برای پخش در نظر گرفته است.

کارگردان سریال شناخته‌شده «دلیران تنگستان» در مستند «سفری از تهران به قم» تصاویر تاریخی ویژه‌ای از این مسیر را ثبت و ضبط کرده است. این فیلم جزء اولین نسل مستندسازی در تلویزیون است که زیر نظر فرخ غفاری ساخته‌شده و امشب ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.

همایون شهنواز کارگردان و نویسنده ایرانی که بیشتر برای کارگردانی و نویسندگی سریال دلیران تنگستان شناخته می‌شود، در حادثه آتش‌سوزی منزلش دچار سوختگی بیش از ۸۰ درصد شد و سرانجام ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ براثر این حادثه درگذشت.

«گنجینه» مجموعه‌ای ناب از مستند‌های ایرانی است؛ این مجموعه به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حنیف شهپرراد تولیدشده و غلامعلی افشاریه گفتار متن آن را بر عهده دارد، آرین مظفری نویسنده و مسعود سلطانی ارج تدوینگر این مستند است.

این مجموعه مستند چهارشنبه‌ها حدود ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش و پنجشنبه‌ها ساعت ۹ بازپخش می‌شود.

انتهای پیام/

«گنجینه» از شبکه مستند پخش می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««گنجینه» امشب به روی آنتن شبکه مستند می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..