تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفتار ناجوانمردانه پرستاران بیمارستان روانی با بیمار سالخورده +فیلم

رفتار ناجوانمردانه پرستاران با بیمار سالخورده روانی+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در بیمارستان روانی شهر مگنیتوگورسک روسیه، یک بیمار سالخورده که برای معالجه در بیمارستان بستری شده بود مورد آزار و اذیت قرار گرفت.

گویا سرگرمی پرستاران این بیمارستان شکنجه بیماران است که عاقبت دستشان رو شد و فیلمی که از آنها حین آزار بیمار گرفته شده بود به دست روزنامه نگاران رسید و در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

یکی از ساکنان محلی از طریق بازی های آنلاین با یکی از پرستاران ارتباط برقرار کرد و این ارتباط تا حدی شد که پرستار خطاکار شروع به فرستادن فیلم های شکنجه بیماران به دوست اینترنتی‌اش کرد.

با وجود اینکه او تهدید به انتشار فیلم و مطلع کردن مقامات شد اما باز هم به کارش ادامه داد. روزنامه نگاران پس از دریافت این فیلم با رئیس بیمارستان تماس گرفتند و خواهان رسیدگی به این موضوع شدند. در ادامه مشاهده خواهید کرد که این پرستاران چگونه با بیمار سالمند رفتار می کنند.

انتهای پیام/

شکنجه بیمار روانی در بیمارستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفتار ناجوانمردانه پرستاران بیمارستان روانی با بیمار سالخورده +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..