تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسو شدن تلاش دستگاه‌های مسؤل در مبارزه با قاچاق كالا و ارز

استاندار قم مطرح کرد:

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ سید مهدی صادقی استاندار قم در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان قم كه در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد با تأكيد بر لزوم اتخاذ تدابير نظارتی برای ايام اربعين اظهار كرد: نظارت بر صرافی ها و بازار ارز در شهر قم به ویژه در این ایام باید به گونه ای انجام شود که اوضاع کاملا تحت کنترل باشد.

وی با اشاره به ابعاد و زيرساخت های فرهنگی مبارزه با قاچاق كالا و ارز تصريح كرد: در امر مبارزه بايد این ابعاد به جد مورد توجه قرار گيرد.

 استاندار قم با بيان اين كه مبارزه با قاچاق کار بسیار سخت و پیچیده ای است، بر لزوم انجام فعاليت هاي منسجم بين بخشي در اين حوزه تأكيد كرد و گفت: هماهنگی و انسجام میان همه نهادهای ذیربط در اين حوزه بسيار مهم و ضروري است.

صادقي افزود: تلاش و جديت مستمر همه دستگاه هاي مسؤل در امر مبارزه با قاچاق كالا و ارز بايد همسو و مستمر باشد.

وي بر ضرورت مدیریت دقیق سامانه جامع انبارها تاکید و خاطرنشان كرد: دستگاههای امنیتی و انتظامی باید آمار و اطلاعات درستی از انبارهای غیررسمی و پنهانی داشته باشند.

 استاندار قم همچنين با اشاره به پيامدهاي سوء قاچاق كالا و ارز بر اقتصاد كشور، بر لزوم برخورد قاطع با سودجويان تأكيد كرد و گفت: نباید اجازه دهیم عده ای سودجو، روند عادی بازار را بر هم زده و اختلال ایجاد کنند.

انتهای پیام/ت

لزوم برخورد قاطع با سودجويان اختلال در بازار قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسو شدن تلاش دستگاه‌های مسؤل در مبارزه با قاچاق كالا و ارز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..