تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستگاه اتوبوس از استان قم به مهران در ایام اربعین اعزام می‌شود

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم عنوان کرد؛

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ عباس ذاکریان معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم با اشاره به نزدیکی ایام اربعین و لزوم خدمت‌رسانی به زائران اربعین گفت: امسال نیز استان قم آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی به زائران کربلا را در استان قم و شهر مهران دارد.

وی از اعزام 50 دستگاه اتوبوس به شهر مهران خبر داد و گفت: 50 دستگاه اتوبوس برای انتقال زائران از پایانه مرکزی تا مرز مهران از 5 تا 15 آبان در شهر مهران مستقرشده و به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم خاطر نشان کرد: رانندگان بر اساس برنامه و زمان‌بندی وزارت کشور در شهر مهران مستقرشده و در طول مسیر نیز یک تعمیرگاه سیار اتوبوس‌ها را همراهی می‌کند.

وی اعلام کرد: طبق هماهنگی که با سازمان شهرداری‌های وزارت کشور انجام‌شده امیدواریم تا قبل از اعزام اتوبوس‌ها یک جفت لاستیک نیز به آن‌ها تحویل داده‌شده تا مشکلی از این بابت برای اتوبوس‌ها و رانندگان پیش نیاید.

ذاکریان از آمادگی استان قم برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در عراق نیز خبر داد و تأکید کرد: تا امروز درخواستی از طرف کشور عراق نداشته‌ایم ولی چنانچه درخواستی از طرف کشور عراق به وزارت کشور اعلام شود استان قم آمادگی ارائه هرگونه خدمت‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل را دارد.

وی برنامه‌های استان قم را نیز در ایام اربعین اعلام کرد و گفت: با توجه به‌ قرارگرفتن استان قم در مسیر زائران کربلا، تمهیدات ترافیکی لازم برای این ایام نیز در استان قم دیده‌شده و پارکینگ و اسکان زائران در مصلی و جمکران انجام می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار قم ادامه داد: انتقال زائران در این ایام از جمکران به حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بالعکس با سرویس‌های ویژه‌ای انجام‌شده و برای پیاده‌روی خودجوش هرسال در قم نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام‌شده است.

انتهای پیام/ ت

تمهیدات ترافیکی برای ایام اربعین در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستگاه اتوبوس از استان قم به مهران در ایام اربعین اعزام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..