تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بسیج امکانات هوایی و برپایی بیمارستان صحرایی در مسیر تردد زائران اربعین

نظری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

استقرار سه دستگاه اتوبوس آمبولانس و پایگاه بهداشتی در مرز چزابه/ بسیج امکانات هوایی و برپایی بیمارستان صحرایی در مسیر تردد زائران اربعینایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: تمامی بیمارستان‌ها و فوریت‌های پزشکی سطح استان برای برگزاری مراسم اربعین در آمادگی کامل به سر می‌برند و بخش‌های بهداشت، درمان، فوریت‌های پزشکی برای امداد رسانی به بیماران احتمالی و مراجعان در مرز چزابه فعال است.

وی ادامه داد: به ازای هر 15 کیلومتر یک دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در طول مسیر تا مرز چزابه مستقر شده‌اند، همچنین بالگردهای دانشگاه به همراه سایر امکانات جهت انتقال مصدومان کل منطقه را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.

نظری تأکید کرد: در حال حاضر سه دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه سایر امکانات در لب مرز چزابه مستقر شده و بیمارستان صحرایی نیز به وسیله ارتش در مسیر تردد زائران برپا شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز یک درمانگاه در منطقه مرزی چزابه را به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم کرده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشتر نگران وضعیت بهداشت مواد غذایی زائران هستیم، به زائران توصیه می‌کنیم از آب‌های معدنی بسته بندی استفاده کنند.

نظری اضافه کرد: مسائل بهداشتی زائران هنگام برگشت از عراق دنبال می‌شود و در صورت مشاهده مواردی مانند اسهال، تهوع و دل درد آزمایش‌های لازم و مربوطه انجام و اقدامات درمانی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: افرادی که در طول مسیر از زائران اربعین پذیرایی می‌کنند باید مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا بیماری‌های منتقله تنفسی در بین جمعیت منتشر نشود.

وی یادآوری کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور ارائه کردن امکانات بهداشتی درمانی به مراجعان پایگاه‌های بهداشتی خود را در مرز چزابه مستقر کرده است تا از این طریق انتشار بیماری‌های منتقله تنفسی به کشور جلوگیری شود.

انتهای پیام/

اقدامات دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای تامین سلامت زائرین شرکت کننده در پیاده روی اربعین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بسیج امکانات هوایی و برپایی بیمارستان صحرایی در مسیر تردد زائران اربعین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..