تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمهیدات ویژه اورژانس تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع)

رئیس اورژانس تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

پیمان صابریانپیمان صابریان رئیس اورژانس تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد تمهیدات اورژانس تهران برای مراسم پیاده روی اربعین حسینی اظهار کرد: نیروهای اورژانس در قالب ۲۰ دستگاه آمبولانس، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه خودروی دیسپج سیار جهت تقویت ارتباط بیسیم نیروهای اورژانس و اعزام خودروهای پشتیبانی نقلیه و مکانیک جهت تعمیرات خودروهای اورژانس با ۷۰ نیروی عملیاتی و ستادی در مراسم حضور دارند.

رئیس اورژانس تهران اضافه کرد: نیروهای ستادی و عملیاتی نیز از تا پایان مراسم اربعین در ایلام حضور دارند.

انتهای پیام/

حضور نیروهای اورژانس تا پایان مراسم اربعین در ایلام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمهیدات ویژه اورژانس تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی (ع)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..