تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلمی دلسوز؛سوژه مستند «غوغای بی هیاهو»

معلمی دلسوز؛سوژه مستند «غوغای بی هیاهو»به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مستند «غوغای بی هیاهو» در بیستمین قسمت خود که پنجشنبه ۲۶ مهر ماه پخش می‌شود به استان کرمان سفر کرده است.

داستان این قسمت از مستند به معلمی اختصاص دارد که در شهر بم زندگی می‌کند و هر روز به منطقه «کشیت آمیس» می‌رود تا در مدرسه‌ای چادری به دانش آموزان عشایری درس بدهد.

محمد سلطانی معلم دلسوز و مهربان این مدرسه هر روز دو ساعت با ماشین و سپس دو ساعت پیاده طی مسیر می‌کند تا به مدرسه «سازندگان فردا» در منطقه «کشیت آمیس» برسد. این معلم دانش آموزانی را که ترک تحصیل کرده اند نیز به مدرسه بازگردانده تا در کنار دیگر دانش آموزان به تحصیل ادامه دهند.

یازده خانوار در منطقه «کشیت آمیس» در استان کرمان زندگی می‌کنند که شغل اصلی آنها دامداری و کشاورزی است. «کشیت» به منطقه‌ای گفته می‌شود که قابلیت کشت را دارا باشد.

مستند «غوغای بی هیاهو» تمام مدارس کوچک ایران را به تصویر می‌کشد. این مستند به دور از پرگویی و با انتخاب تصاویر بکر از زندگی روستایی و بومی مناطق مختلف ایران، روایت‌های جذابی را برای بینندگان این برنامه تدارک دیده است.

مجموعه مستند «غوغای بی هیاهو» به تهیه کنندگی مهدی بابایی و کارگردانی حسین فاطمیان کاری است از گروه اجتماعی شبکه دو سیما با مشارکت وزارت آموزش و پرورش که پنجشنبه‌ها ساعت ۱۹:۴۰ روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.

انتهای پیام/

معلم دلسوز بم سوژه مستند «غوغای بی هیاهو» شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلمی دلسوز؛سوژه مستند «غوغای بی هیاهو»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..