تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر صادق عبداللهی به خانه ابدی بدرقه شد/ طنزپردازی که صادقانه کار می‌کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع پیکر صادق عبداللهی که روز گذشته بر اثر سکته مغزی در بیمارستان درگذشت صبح امروز با حضور اهالی رادیو از مقابل درب مسجد بلال سازمان صدا و سیما به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سعید توکل از همکاران قدیمی مرحوم عبداللهی و تهیه کننده برنامه «جمعه ایرانی» گفت: «لبخند و روحیه شاد از ویژگی های مرحوم عبداللهی بود، امیدوارم دیگر شاهد از دست دادن هنرمندان خود نباشیم.»

امروز یک قلم آرام گرفت

این تهیه‌کننده و سردبیر رادیو  در ادامه نیز گفت: «ما ۳۰ سال است که با آقای عبداللهی حرف می‌زدیم. ۳۰ سالی که من بیشتر شنونده بودم و آقای عبداللهی صحبت می‌کردند و حرف‌هایی که برای همیشه شنیدنی هستند. در پاییز بود که تولد اولین آشنایی و سلام ما جان گرفت و حالا پاییز وعده‌گاه جدایی و خداحافظی ما شده است.»

توکل خطاب به مرحوم عبداللهی نیز بیان کرد: «خداحافظ ای کسی که همیشه سلام‌های برنامه بر عهده شما بود و مردم با سلام تو صبح‌های جمعه را شادمانه آغاز می‌کردند. خداحافظ ستاره از شب گریخته به صبح صادق. خداحافظ ای خاطره‌ساز تبسم‌آفرین.»

او همچنین اظهار کرد: «مردم ایران! امروز یک قلم آرام گرفت. قلمی که بی‌تاب‌تر از قلب صاحبش بود. قلمی برای سال‌های صبح جمعه با شما، برای سال‌های صبح سه‌شنبه رادیو پیام، برای هوشیار و بیدار، برای قند و نمک رادیو تهران و ...؛ قلمی شریف که آگاهانه، دلسوزانه، مومنانه و شیرین و سپیدی کاغذ می‌غلتد. آقای صادق عبدالهی خلایق را از شادی‌ها خبر داد. او یک عمر همچون بسیاری از هنرمندان دلسوخته در لابه‌لای اتفاقات روزگار بار ناملایمات، دشواری‌های زندگی و سال‌ها رنج بیماری را هم به دوش می‌کشید.»

توکل در پایان نیز بیان کرد: «فرصت ما بسیار کم است و یک دریا سخن داریم. به خانواده و مادر ایشان تسلیت می‌گویم و همچنین باید به خانواده بزرگ رادیو و تمامی دوستانی که در نیم قرن فعالیت اثربخش ایشان در برنامه‌ها و شبکه‌های گوناگون در کنار صادق عبدالهی بودند نیز تسلیت گفت.»

گزارش تشییع صادق عبداللهی

رفاقت ۵۰ ساله منوچهر والی‌زاده با صادق عبداللهی

در ادامه منوچهر والی‌زاده ضمن تسلیت درگذشت مرحوم عبداللهی بیان کرد: «من حدود ۵۰ سال است که با صادق عبداللهی رفاقت دارم. در حالی که هنوز آنقدری از زمان درگذشت حسین عرفانیان نگذشته است، صادق را از دست دادیم. او به کارش ایمان داشت و صادق بود. ما سال‌ها با هم در برنامه‌های رادیویی و رادیو پیام کار کردیم و من نمی‌دانم از هفته دیگر می توانم به فعالیت در رادیو پیام ادامه دهم یا خیر. ما در این دو دهه بیش از پیش در رادیو پیام با هم بودیم.»

این دوبلور ادامه داد: «صادق صادقانه می‌نوشت. او مردی خوشرو و پرانرژی بود و خنده را بر لب همکارانش می‌آورد علاوه بر اینها همواره دغدغه مردم را داشت.»

والی زاده همچنین بیان کرد: «از مسوولان رادیو تشکر می‌کنم که در این اواخر کمک‌های بسیاری به او کردند. روز گذشته به محض اینکه به بیمارستان رسیدم در جریان بودم که همه تدارکات مراسم را انجام دادند.»

او در پیان نیز گفت: «عبداللهی سال‌ها با سعید توکل، تهیه‌کننده همکاری کرد؛ در واقع او یا فرهنگ جولایی باید درباره این هنرمند صحبت کنند.»

حمیدرضا شاه‌آبادی (معاون صدا)، محمد حسین صوفی (معاون اسبق صدا و دبیرشورای نظارت بر صداوسیما)، جعفر محمدزاده (مدیر رادیو ایران)، منوچهر والی‌زاده (گوینده و دوبلور)، شهرام ملازاده (قائم مقام رادیو تهران)، علیرضا جاویدنیا (کارگردان برنامه «صبح جمعه با شما»)، سعید توکل (سردبیر قدیمی برنامه صبح جمعه با شما و جمعه ایرانی) و بهروز تشکر (مجری و گوینده)، مجید قناد (مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های کودک)، امیر پارسی و عباس محبی (از هنرمندان رادیو) از جمله حاضران این مراسم بودند.

241244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر صادق عبداللهی به خانه ابدی بدرقه شد/ طنزپردازی که صادقانه کار می‌کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..