تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان عقد قرارداد انصاری‌فرد با ناتینگهام فارست مشخص شد

زمان عقد قرارداد انصاری فرد با ناتینگهام فارست مشخص شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم انصاری فرد، مهاجم ۲۸ ساله تیم ملی فوتبال ایران که قراردادش را ماه پیش با المپیاکوس یونان فسخ کرد و در حال حاضر بدون تیم است، درصدد است تا به تیم انگلیسی ناتینگهام فارست بپیوندد. او در آخرین بازی ایران در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل پرتغال که به تساوی یک - یک انجامید، تک گل کشورمان را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

از ماه گذشته نیز مسئولان تیم دسته اولی انگلیس (چمپیونشیپ) درصدد جذب این بازیکن بودند و حتی انصاری فرد پیش از سفر تیم ملی به ازبکستان بیان کرد که با این باشگاه به توافق نهایی رسیده و قراردادش قطعی است، اما بی اطلاعی آیتور کارانکا از جذب این بازیکن سبب شد تا انتقال این بازیکن به ناتینگهام منتفی شود.

البته حضور انصاری فرد در باشگاهی که سابقه قهرمانی در اروپا را دارد، قطعی است و تنها مشکل این انتقال صدور مجوز کار این بازیکن است که به نظر می‌رسد تا هفته آینده قطعی شود. مهاجم گلزن ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که شب گذشته (سه شنبه) در دیدار ایران و بولیوی حضور یافت و عملکرد خوبی هم داشت و سپس کشورمان را ترک کرد، هفته آینده مشکلش حل شود و برای تیم آیتور کارانکا بازی کند.

پس از گذشت ۱۲ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول انگلیس، ناتینگهام فارست با کسب ۱۹ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد و در بازی‌های گذشته ۱۷ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید:انصاری فرد عامل افزایش اعتبار کارانکا نزد هواداران ناتینگهام فارست ناتینگهام پست:انصاری فرد به ناتینگهام فارست نزدیک شده است پیشنهاد رسمی ناتینگهام فارست به انصاری فرد رسید

انتهای پیام/

انتقال انصاری فرد به ناتینگهام فارست قطعی است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان عقد قرارداد انصاری‌فرد با ناتینگهام فارست مشخص شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..