تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف و ضبط بیش از ۱ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در کردستان

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریدون یاسمی در تشریح اقدامات انجام شده برای کنترل قاچاق سوخت در استان گفت: افزایش ۱۵۰ درصدی فروش جایگاه مرزی باشماق مریوان در شش ماه نخست امسال و صادارات بیش ۱۵ میلیون لیتر نفتگاز به اقلیم کردستان عراق در قالب طرح کمک به معیشت مرزنشینان ناشی از جلوگیری و مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در استان بوده است.

وی افزود: سهمیه سوخت بیش از ۳۰ هزار مصرف کننده سوخت در استان پیوسته بازبینی و براساس بازدید‌ها میزان دقیق سوخت موردنیاز مصرف کنندگان عمده و جز تعیین می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان عنوان کرد: در دوره زمانی یاد شده ۹ هزار لیتر بنزین و یک میلیون و ۲۶ هزاز لیتر نفت گاز قاچاق کشف شد که روزانه ۵۷۰۰ لیتر فرآورده را شامل می‌شود.

وی تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال جاری دستگاه‌های متولی با ارسال درخواست بیش از ۹۵ میلیون لیتر سوخت جهت واحد‌های زیرمجموعه خود اقدام کردند که کارشناسان این منطقه با بررسی و بازدید از واحد‌های فوق نسبت به برآورد و تائید ۸۰ میلیون لیتر اقدام کردند که باعث کاهش مصرف ۱۵ میلیون لیتری سوخت شده است. بخش عمده‌ای از این سوخت با توجه به مرزی بودن استان مسلماً به صورت عرضه خارج از شبکه یا قاچاق مصرف می‌شد.

یاسمی سپس انجام یک هزار و ۵۰۰ مورد بازدید از مصرف کنندگان عمده و جز، بیش از یک هزار و ۴۰۰ مورد بازدید از مجاری عرضه و همچنین انجام بیش از ۵۰۰ مورد بازدید مشترک از مصرف کنندگان عمده را با همکاری کمیسیون قاچاق کالا وارز، نیروی انتظامی، سازمان تعزیرات حکومتی و... را از دیگر موارد نظارتی انجام شده در شش ماهه نخست امسال عنوان کرد.

وی در پایان بر همکاری و هماهنگی تمام دستگاه‌ها برای ریشه‌کن کردن قاچاق و فعالیت بیشتر در راستای مبارزه با قاچاق سوخت تاکید کرد و افزود: عزم جدی اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز و نیز دستگاه‌های انتظامی و امنیتی استان عملاً حاشیه امنیت را برای قاچاقچیان کاهش و فعالیت این افراد را به حداقل خواهد رساند.

انتهای پیام/م

صادارات بیش ۱۵ میلیون لیتر نفتگاز به اقلیم کردستان عراق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف و ضبط بیش از ۱ میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..