تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شصت و چهارمین روستای سروآباد از نعمت گاز بهره‌مند شد

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امید رجبی نیا با اشاره به اینکه روآر شصت و چهارمین روستای این شهرستان است که از نعمت گاز طبیعی بهرمند می‌شود گفت: تا قبل از یکماه گذشته ۶۳ روستای شهرستان سروآباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار بودند که در فاصله کمتر از یکماه شصت و چهارمین روستای این شهرستان به مجموعه روستا‌های گازدار اضافه شد.

وی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه ۵۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: با حمایت مسئولین و همراهی و همدلی مردم این روستا عملیات گاز رسانی به روستای روآر قبل از شروع فصل سرما به اتمام رسید و هم اکنون اهالی روستا می‌توانند از نعمت گاز طبیعی استفاده کنند.

رئیس شرکت گاز شهرستان سروآباد یادآور شد: باتوجه به اینکه بافت روستای روآر جدید است، تمام ۱۲۰ خانوار ساکن در این روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد که تاکنون ۶۵ علمک دوقلو در این روستا نصب شده است.

وی اضافه کرد: تا پایان امسال نیز پروژه گازرسانی به روستای ژیوار از روستا‌های پرجمعیت منطقه هورامان به اتمام خواهد رسید و مجموع روستا‌های بهرمند از گاز طبیعی به ۶۵ روستا خواهد رسید.

رجبی نیا اظهار داشت: عملیات گازرسانی به هشت روستای باقی مانده شهرستان سروآباد در دست طراحی است که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید که امیدواریم به یاری خداوند متعال و با حمایت مسئولین مجوز و تامین اعتبار این روستا‌ها در سال آینده اخذ و صادر شود.

وی افزود: برای اتمام پروژه عملیات گازرسانی به هشت روستای باقی مانده شهرستان سروآباد اعتباری حدود ۷۲ میلیارد ریال نیاز است که از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت گاز تامین خواهد شد.

رئیس شرکت گاز شهرستان سروآباد گفت: با بهره مندی روستای روآر در بخش مرکزی شهرستان سروآباد از نعمت گاز، در حال حاضر ۸۸ درصد روستا‌های این شهرستان در کنار تمامی جمعیت شهری از این نعمت بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/م

بهره مندی ۸۸ درصد روستا‌های سروآباد از نعمت گاز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شصت و چهارمین روستای سروآباد از نعمت گاز بهره‌مند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..