تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت یک محیط بان در پارک ملی گلستان

شهادت یک محیط بان در پارک ملی گلستانرادکانیا مسئول روابط عمومی محیط زیست استان گلستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛گفت :بامداد امروز چهارشنبه در درگیری بین محیط بانان گلستانی و شکارچیان غیرمجاز در منطقه سولگرد پارک ملی گلستان یک محیط بان شهید و دو محیط بان زخمی شدند.

وی افزود:در این درگیری تاج محمد باشقره محیط بان پارک ملی گلستان با اصابت گلوله به شهادت رسیده است.

مسئول روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست گلستان افزود: در حال حاضرشکارچیان متواری هستند و نیروهای انتظامی و محیط زیست برای دستگیری این افراد در منطقه حضور دارند .

وی ادامه داد: مدیرکل محیط زیست استان گلستان و نیروها عازم منطقه شده‌اند و به زودی جزئیات این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/پ

شهادت محیط بان در گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت یک محیط بان در پارک ملی گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..