تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه روانگردان‌های جدید ۳۸

سلامت نیوز:مدیر کل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری گفت: عرضه انواع روانگردان‌های جدید در جهان طی 10 سال گذشته 384 درصد افزایش داشته است که این امر شرایط را برای مقابله با مواد مخدر پیچیده تر می‌کند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آرمان ،دکتر حمید صرامی افزود: در سال 2006 انواع روانگردان‌ها 166 نوع بودند که این تعداد در سال 2016 به بیش از 803 نوع افزایش یافته است. وی اظهار داشت: روند فزاینده عرضه مواد مخدر در کشور افغانستان طی 10 سال اخیر و تولید سالانه 10 هزار و 500 تن مواد مخدر در این کشور برای همسایگانش از جمله ایران خطر بزرگی محسوب می‌شود. وی گفت: گرایش نوجوانان و نوجوانان به مواد مخدر، زنانه شدن اعتیاد و گرایش افراد تحصیل کرده و شاغل به این مواد از چالش‌های کنونی حوزه مقابله با مواد مخدر است. صرامی افزود: شواهد نشان می‌دهد که جهان در سال 2025 با افزایش فزاینده مواد مخدر مواجه خواهد شد و برای کنترل و مقابله با این شرایط نهادینه شدن برنامه‌های پیشگیری ضروری است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه روانگردان‌های جدید ۳۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..