تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یواخیم‌لو: پنالتی فرانسه درست نبود

۷۸۵۵۲۸

۹۱۹ بازدید

یواخیم لو معتقد است میلوراد ماژیچ، داور دیدار فرانسه و آلمان، به نادرستی یک پنالتی به سود خروس‌ها گرفته است.

خبرگزاری تسنیم: یواخیم لو که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در چارچوب لیگ‌ ملت‌های اروپا مقابل میزبان خود، تیم ملی فرانسه تن به شکست 2 بر یک دادند تا روند ناکامی‌های آنها ادامه پیدا کند، در خصوص پنالتی که داور به سود فرانسه اعلام کرد و در دقیقه 80 توسط آنتوان گریزمان به گل تبدیل شد، به شبکه تلویزیونی «ARD» آلمان گفت: به نظرم من - صحنه تکل زدن متس هوملس که باعث بر هم خوردن تعادل بلز ماتویدی شد - پنالتی نبود. هوملس تماسی با ماتویدی نداشت.

وی در ادامه اظهار داشت: ما با قهرمان جهان بازی پایاپایی را ارائه دادیم و حتی می‌توانستیم در نیمه اول به گل دوم برسیم. متأسفانه ما پاداش بازی خوب‌مان را نتوانستیم بگیریم. اگر کمی هوشیارتر بودیم، می‌توانستیم به گل دوم برسیم و پیروز میدان شویم. فرانسه نتوانست از عهده فشاری که ما در نیمه اول به آنها وارد کردیم، کنار بیاید. فرانسه موقعیت کمی نصیبش شد و ما در جریان بازی راه‌حل‌هایی برای مهار آنها پیدا کردیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: پس از بازی با هلند مشخص بود که باید تغییراتی به وجود بیاوریم. اگر به دنبال موفقیت دائمی هستید، باید ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را مورد استفاده قرار دهید. بازیکنان باتجربه هم البته نباید فراموش کنند که باید چطور بازی کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یواخیم‌لو: پنالتی فرانسه درست نبود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..