تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین خرید تابستانی یووه برای فصل بعد

۷۸۵۵۲۵

۱۰۶۹ بازدید

یوونتوس به بازیکن آژاکس علاقه زیادی دارد و برای جذب این بازیکن 50 میلیون یورو پرداخت می‌کند.

ایسنا: به نقل از توتو اسپورت، یوونتوس به خاطر قهرمانی‌های پیاپی که در سال‌های اخیر در فوتبال ایتالیا به دست آورده و البته درخشش در لیگ قهرمانان اروپا توان مالی بالایی پیدا کرده است.

بیانکونری‌ها با جذب کریستیانو رونالدو نشان دادند که توان جذب هر بازیکنی را دارند.

روزنامه توتو اسپورت از نخستین هدف یوونتوس برای فصل نقل و انتقالات تابستانی سخن به میان آورد و نوشت: جذب ماتیاس دی لخت بازیکن هلندی آژاکس نخستین خرید مورد علاقه یوونتوس در تابستان خواهد بود.

این روزنامه ایتالیایی نوشت: یوونتوس در تابستان گذشته هم به جذب دی لخت ابراز علاقه نشان داد اما آژاکس این ستاره جوان خود را نفروخت. یووه آماده است که برای جذب این بازیکن هلندی 50 میلیون یورو پرداخت کند اما یک رقیب جدی به نام بارسلونا دارد و باید دید که در نهایت کدام یک از این دو تیم بزرگ می‌توانند این استعداد بزرگ را جذب کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین خرید تابستانی یووه برای فصل بعد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..