تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل انجمن‌های ورزشی در مدارس دخترانه/ استعدادیابی ۷۲۰ دانش آموز در المپیادهای ورزشی

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خبر داد؛

فقدان سواد حرکتی ریشه ورزش همگانی را می‌خشکاند حمیدی با اشاره به اینکه کودکی که حرکت را ادراک نکند امکان ندارد در ورزش‌های باشگاهی شرکت کند، اظهار کرد: سواد حرکتی برای کودکان ضرورت دارد و اگر این موضوع محیا نشود نه تنها ورزش همگانی خشکانده می‌شود بلکه زمینه‌های استعدادیابی برای رشته های ورزشی مختلف فراهم نمی‌شود.

وی با تاکید بر توجه به ورزش کودکان افزود: در هر پایه دو ساعت تربیت بدنی داریم که کفایت فعالیت‌های حرکتی را نمی‌کند بنابراین بهتر است ساعت ورزشی با برنامه ‌های فوق برنامه های ترکیب شود تاحدود سه تا چهار ساعت فعالیت داشته باشیم که جبران کمبود تحرک شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت به استعدادیابی ورزشی اشاره کرد و گفت: فقدان طرح اجرایی و ساختارمند برای ورزش کشور اعلام شد، موضوعی که به حدود ۱۴ سال پیش بر می‌گردد اما هنوز وجود دارد که البته امروز در حال پاسخگویی به این نقیصه هستیم.

وی ادامه داد: از ۲۰ هزار نفر دانش آموز شرکت کننده در برنامه های المپیادهای ورزشی ۷۲۰ نفر استعدادیابی شدند که این افراد عصاره ۴/۵ میلیون دانش آموز است.

حضور  ۹۰۶ دانش‌آموز در المپیادهای درون مدرسه‌ای حمیدی با اشاره به جمعیت ۳۳ هزار نفری مربیان تربیت بدنی اظهار کرد: ۴۸ هزار مدرسه درگیر المپیادهای درون مدرسه‌ای شدند و چهار میلیون و ۹۰۶ دانش‌آموز هم در این طرح شرکت کردند.

وی از تشکیل انجمن‌های ورزشی در مدارس دخترانه خبر داد و گفت: دانش آموزان در کنار مربیان تربیت بدنی مشارکت می‌کنند و امروز باید وزارت ورزش جوانان بداند که ریشه موفقیت شان از همین انجمن‌های مشارکتی خواهد بود.

در حال تکمیل /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل انجمن‌های ورزشی در مدارس دخترانه/ استعدادیابی ۷۲۰ دانش آموز در المپیادهای ورزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..