تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر صادق عبداللهی نویسنده پیشکسوت رادیو به خانه ابدی بدرقه شد

آغاز مراسم تشییع پیکر صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوتبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر مرحوم صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت که سابقه نویسندگی برنامه‌های طنز رادیویی از جمله «صبح جمعه با شما» و «رادیو جمعه» را در پرونده کاری خود داشت، از مقابل درب مسجد بلال سازمان صدا و سیما به سمت بهشت زهرا (س) برگزار شد.

حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم  و مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و جمع دیگری از مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور داشتند. 

سعید توکلی مجری مراسم گفت: ویژگی مهم صادق عبداللهی لبخند و روحیه شاد او بود و امیدوارم دیگر شاهد از دست دادن هنرمندان خود نباشیم. چند ماه پیش برای صادق عبداللهی یک مراسم تجلیل برگزار شد و او اظهار امیدواری کرد که قبل از درگذشت همه هنرمندان به یادشان باشیم.

منوچهر والی زاده دوبلور و گوینده رادیو، در ادامه مراسم تشییع پیکر مرحوم صادق عبداللهی گفت: زمان زیادی نیست که از درگذشت دوست عزیزم حسین عرفانی گذشته؛ حدود ۵۰ سال با صادق عبداللهی عزیز در رادیو پیام رفاقت داشتم و نمی‌دانم بعد از این می توانم در رادیو پیام بدون حضور صادق حضور داشته باشم یا نه!

وی ادامه داد: سال‌ها دوستان رادیو جمعه با صادق عبداللهی کار کردند و باید آن‌ها بالای صحنه باشند و درباره او صحبت کنند. صادق عبداللهی سالها با صداقت نوشت. من کسی نیستم که بتوانم به نحو شایسته درباره صادق عبداللهی صحبت کنم.

در ادامه،  توکل تهیه کننده برنامه جمعه ایرانی و صبح جمعه با شما اظهار کرد: سی و چند سال بود که با آقای عبداللهی آشنایی و همکاری داشتیم. خداحافظ استاد صادق عبداللهی! مردم با سلام تو صبح های جمعه را آغاز می کردند و امروز یک قلم در خاک آرام می‌گیرد. قلمی که ۱۳ سال در برنامه های مختلف رادیویی نوشت. فرصت ما در این مراسم بسیار کم است. به اندازه سی سال حرف برای گفتن داریم اما فرصت نیست.

در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین ابوالمعانی بر پیکر آن مرحوم نماز خواند.

گفتنی است؛ مجموعه برنامه تلویزیونی «هشیار و بیدار» یکی از کار‌های ماندگار این هنرمند است. مرحوم عبداللهی که تا هفته گذشته به نویسندگی رادیویی سرگرم بود، شنبه به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و دیروز دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر صادق عبداللهی نویسنده پیشکسوت رادیو به خانه ابدی بدرقه شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..