تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز مراسم تشییع پیکر صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت

آغاز مراسم تشییع پیکر صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوتبه گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم تشییع پیکر مرحوم صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت که سابقه نویسندگی برنامه‌های طنز رادیویی از جمله «صبح جمعه با شما» و «رادیو جمعه» را در پرونده کاری خود داشت، از مقابل درب مسجد بلال سازمان صدا و سیما به سمت بهشت زهرا (س) آغاز شد.

حمیدرضا شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم  و مجید زین العابدین مدیر شبکه یک سیما و جمع دیگری از مدیران رسانه ملی در این مراسم حضور دارند. 

گفتنی است؛ مجموعه برنامه تلویزیونی «هشیار و بیدار» یکی از کار‌های ماندگار این هنرمند است. مرحوم عبداللهی که تا هفته گذشته به نویسندگی رادیویی سرگرم بود، شنبه به علت سکته مغزی در بیمارستان بستری شد و دیروز دعوت حق را لبیک گفت.

خبر در حال تکمیل ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز مراسم تشییع پیکر صادق عبداللهی طنزپرداز و نویسنده پیشکسوت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..