تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دختری که با ظاهر پسرانه می‌خواست بازی تیم ملی را در آزادی ببیند! عکس

در جریان دیدار دوستانه تیم‌ملی ایران و بولیوی یکی از دختران پرسپولیسی قصد داشت بازی را از نزدیک ببیند که در آخر موفق هم شد

دختر پرسپولیسی که بازی ایران را از نزدیک مشاهده کرد

دیدار تیم ملی ایران و بولیوی در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار شد که تعدادی از بانوان انتخاب شده توسط فدراسیون فوتبال هم در ورزشگاه حضور دارند و بازی را از نزدیک می بینند.

در بین این بانوان یک دختر پانزده ساله پرسپولیسی به نام مبینا هم حضور دارد. دختری که در مصاحبه گفت جزو بانوان انتخاب شده فدراسیون نیست و امروز هم مثل چند دفعه قبل می خواسته با ظاهر پسرانه وارد استادیوم شود. البته که مبینا اعلام کرد توسط ماموران شناسایی شد اما با خواهش از آنها موفق شد وارد استادیوم شود و بازی را تماشا کند.


دختر پرسپولیسی در بین تماشاگران زن

دختر پرسپولیسی در بین تماشاگران زن

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabronline.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دختری که با ظاهر پسرانه می‌خواست بازی تیم ملی را در آزادی ببیند! عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..