تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه فرار معجزه آسای موتورسوار از مرگ حتمی! +فیلم

فرار معجزه آسای موتورسوار از مرگ حتمی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است فرار معجزه آسای از مرگ یک راننده موتورسیکلت را حین رقابت سرعت با یک خودروی لامبورگینی به تصویر می کشد. راننده این موتورسیکلت هوندای CBR 1000RR که در حال رقابت با یک خودروی لامبورگینی مشکی بود هنگام سبقت از این خودرو از یک حادثه مرگبار گریخت.

در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود که موتورسوار حین سبقت از سمت راست خودروی لامبورگینی در حالی که درسمت چپ جاده قرار گرفته بود با فاصله اندکی از خودرویی که از روبرو در حرکت بود عبور می کند. خوشبختانه واکنش به موقع موتورسوار مانع تصادف شدید او با خودروی سواری مقابل شد. در لحظه وقوع این حادثه سرعت موتورسوار بیش از 100 مایل بر ساعت ( 160 کیلومتر بر ساعت ) بود.هنوز مکان دقیق تهیه این ویدئو مشخص نشده است.

پس از این حادثه راننده موتورسیکلت که شوکه شده بود از سرعت موتور خود کم کرد و پس از راندن موتور در حاشیه جاده متوقف شد. او سپس در حالی که از موتورسیکلت پیاده شده بود به سمت راننده خودروی اسپورت که کمی جلوتر از او در کنار جاده متوقف شده بود حرکت کرد. آدمین کانال یوتیوب Emre600rr که ظاهرا خود این موتورسوار است با انتشار این ویدئو در کانال یوتیوب خود نوشت : " این بزرگترین اشتباهی بود که تاکنون مرتکب شدم...من یک جای خالی در سمت راست لامبورگینی دیدم و بلافاصله تصمیم گرفتم از آن برای سبقت از این خودرو استفاده کنم. "

گفتنی است؛ اقدام اشتباه این موتورسوار و خوش شانسی او در این حادثه در حالی خبرساز می شود که اقدام عجیب یک راننده خودروی حامل کاروان نیز در یکی از اتوبان های انگلیس خبرساز شده بود. این راننده متخلف که با سرعت زیادی در جهت خلاف اتوبان M40 انگلیس در حرکت بود با چند خودروی دیگر تصادف کرد و صحنه ای وحشتناک را رقم زد.

انتهای پیام/

فرار از خطر حتمی موتورسوار  حین سبقت غیرمجاز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه فرار معجزه آسای موتورسوار از مرگ حتمی! +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..