تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی نفرات برتر مسابقات نابینایان و کم‌بینایان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی

اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان نابینایان و کم‌بینایان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی با معرفی نفرات برتر در اسفراین پایان یافت.

به گزارش سایت پی ان یو نیوز اولین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان نابینا و کم‌بینا پیام نور خراسان شمالی به میزبانی دانشگاه پیام نور اسفراین در محل سالن ورزشی این دانشگاه در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار شد.

در این دوره از مسابقات تعداد ۹ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور استان خراسان شمالی حضور داشتند و در دو رشته ورزشی در دو بخش آقایان و خانم‌ها با یکدیگر رقابت نمودند.

در پایان در بخش خانم‌ها در رشته دومیدانی سکینه گلی خانی از دانشگاه پیام نور اسفراین در سکوی اول ایستاد و ساناز آقایی از دانشگاه پیام نور اسفراین نیز دوم شد و در رشته دومیدانی آقایان سجاد جوینی از دانشگاه اسفراین اول شد و یدالله یزدانی از دانشگاه بجنورد در سکوی دوم ایستاد و همچنین در رشته شطرنج یدالله یزدانی از بجنورد اول شد و سجاد جوینی از اسفراین دوم شدند که در پایان به نفرات برتر این دوره از مسابقات لوح تقدیر و به همراه هدایایی اهدا گردید

قبل از ورود به دانشگاه پیام نور باید بدانید

ورودی جدید به دانشگاه پیام نور باید بدانند

دانلود برنامه امتحانات نیمسال اول ۹۸-۹۷ دانشگاه پیام نور کلیک کنید

دانلود لیست منابع و ارائه دروس پیام نور ترم اول سال تحصیلی ۹۸-۹۷ کلیک کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی نفرات برتر مسابقات نابینایان و کم‌بینایان دانشگاه پیام نور خراسان شمالی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..