تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




میوه‌ای خوشرنگ که جوان نگه‌تان می‌دارد/ دمنوشی برای تقویت اعصاب/ بهترین لاغرکننده طبیعی را بشناسید/ با این روغن بدنتان را برابر بیماری‌ها عایق کنید

کدو حلوایی همان‌طور که از نامش پیدا است به خانواده‌ کدوها تعلق دارد، این میوه خواص زیادی دارد و بهترین زمان مصرف آن در زمستان است.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

لبو گیاهی ضد پیری

لبو گیاهی قرمز رنگ است که خواص فراوانی دارد؛ خوب است بدانید که لبو هم خانواده چغندر است اما از نظر طعم و ویژگی‌های تغذیه‌ای با چغندر تفاوت‌هایی دارد؛ این دو از یک نظر کاملا شبیه هم هستند و آن اینکه هر دو جزو «ریشه‌های مغذی» هستند، لبو سرشار از آنتی‌اکسیدان است، رنگدانه‌های بی‌همتای آن از بدن در برابر بیماری‌های قلبی عروقی محافظت می‌کند و سطح کلسترول خون را پایین می‌آورند و خاصیت ضد پیری دارد.

///

چای بِه چه فوایدی برای بدن دارد؟

میوه  به با خواص بی‌شماری که دارد برای سلامت قلب و کاهش وزن کاملا مفید است و انتخابی عالی برای حفظ سلامت کلی بدن به شمار می‌رود، از شایع‌ترین خواص آن رفع خستگی، آرامش بخش و تقویت کننده قلب و اعصاب است؛ مقداری از بِه‌های خلالی وخشک شده را به همراه آب سرد روی حرارت قرار دهید تا ۱۵ دقیقه دم بکشد سپس با لیمو و عسل آن را بنوشید.

///

خرما را اینگونه استفاده کنید تا خواص آن دو برابر شود

خرما میوه‌ای گرمسیری است که خواص فراوانی دارد؛ اگر افراد این میوه را در رژیم غذایی خود بگنجانند بدنشان مقاوم می‌شود و خواص ضد پیری دارد؛ خوب است بدانید که ثابت شده است اگر خرما را بخیسانید خواص آن بیشتر می‌شود چرا که خرمایی که شب در آب خیس شده است و صبح مصرف می‌شود برای قلب‌های ضعیف بسیار مفید است؛ اگر این کار را 2 بار در هفته انجام دهید به تقویت قلب خود کمک کرده‌اید.

///

روغن کنجد چه فوایدی دارد؟

روغن‌های فراوانی برای پخت غذا وجود دارد که هر کدام کاربرد جداگانه‌ای دارد و خواص آن‌ها متفاوت است؛ از شایع‌ترین روغن‌ها روغن کنجد و روغن زیتون است که می‌توان از آن بهره‌های زیادی برد، از این رو محققان طب سنتی معتقد هستند که روغن کنجد را باید جایگزین تمام روغن‌ها کرد تا بتوان به سلامت بدن کمک کرد، خوب است بدانید که روغن کنجد باعث جلوگیری از سرطان‌های دستگاه گوارش، پروستات و سینه می‌شود، همچنین به دلیل دارا بودن ویتامین E. موجب شفافیت و لطافت پوست می‌شود.

///

خواص کدو حلوایی چیست؟

کدو حلوایی همان‌طور که از نامش پیدا است به خانواده‌ی کدو تعلق دارد، این میوه خواص زیادی دارد و بهترین زمان مصرف آن در زمستان است، خوب است بدانید که این میوه سرشار از فیبر، ویتامین‌ها، مواد معدنی و میزان زیادى بتاکاروتن است، به دلیل کالری کمی که دارد می‌توان از آن برای کاهش وزن استفاده کرد و یکی از بهترین لاغر کننده‌‌ها به شمار می‌رود، همچنین این میوه  باعث تقویت حافظه می‌شود، علاوه بر این سوخته پوست کدو، پیسی و لکه‌های سفید پوست را درمان می‌کند، بدین منظور باید پوست کدو حلوایی را خشک کنید و آن را بسوزانید سپس این پوست سوخته را در سرکه مخلوط و هر روز لااقل یک مرتبه در محل بمالید تا بهبودی حاصل شود.

///

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «میوه‌ای خوشرنگ که جوان نگه‌تان می‌دارد/ دمنوشی برای تقویت اعصاب/ بهترین لاغرکننده طبیعی را بشناسید/ با این روغن بدنتان را برابر بیماری‌ها عایق کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..