تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش داریوش ارجمند به شایعه حذف فردوسی پور

۷۸۵۴۴۸

۲۸۴ بازدید

در ادامه اظهارنظرهای هنرمندان و چهره‌های سینمایی و تلویزیونی درباره عدم پخش برنامه «نود»، داریوش ارجمند، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون نیز نظرش را در این‌باره بیان کرد.

خبرآنلاین: داریوش ارجمند، بازیگر قدیمی سینما و تلویزیون درباره شایعه حذف عادل فردوسی‌پور از تلویزیون گفت که شنیدن این اخبار مایه شرم است.

ارجمند در گفت‌و‌گو با کانال سینمایی کات بیان کرد: «حتی شایعه این اخبار تاسف‌بار است.»

او افزود: «فردوسی‌پور را سال‌هاست می‌شناسم و دوست خوب من است، مجری بسیار توانمندی است و به شخصه کارش را قبول دارم.»

این بازیگر ادامه داد: «همه ما عیوبی داریم و گل بی عیب خداست، اما آنچه مشخص است توانمندی و کاربلدی فردوسی‌پور هم در اجرا و هم در شناخت فوتبال است. درک او را از فوتبال بسیار درست و دقیق می‌دانم و به نظرم فوتبال شناس ماهری است.»

ارجمند همچنین گفت: «من در این 20 سال همیشه مخاطب «نود» بوده‌ام و اتفاقا به نظرم عادل الان از همیشه بهتر است زیرا پخته‌تر شده. طبیعی است که مردم از شنیدن این اخبار ناراحت شوند، چون هم خود او را دوست دارند و هم کارش را.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش داریوش ارجمند به شایعه حذف فردوسی پور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..