تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بعیدی نژاد: دستیابی به برجام غیر قابل تصور بود

۷۸۵۴۲۳

۱۷ بازدید

سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، برجام را توافقی دقیق و حاصل دو سال و نیم کار شبانه روزی دانست که دستیابی به آن غیر قابل تصور بود و افزود: کافیست آنرا با توافقی که ترامپ با کره شمالی به آن می بالد مقایسه کنید که تنها دو صفحه کلیات است.

خبرگاری ایرنا: سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن، برجام را توافقی دقیق و حاصل دو سال و نیم کار شبانه روزی دانست که دستیابی به آن غیر قابل تصور بود و افزود: کافیست آنرا با توافقی که ترامپ با کره شمالی به آن می بالد مقایسه کنید که تنها دو صفحه کلیات است.

حمید بعیدی نژاد این اظهارات را عصر سه شنبه در «اتحادیه آکسفورد» بیان داشت: چگونه ایالات متحده می خواهد دیگر اعضای دائم شورای امنیت را بدلیل پایبندی به قطعنامه های آن شورا تحریم کند؟

وی تصریح کرد که این اقدام خلاف حقوق بین الملل است.

سفیر کشورمان در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: ایران هیچگاه وارد جنگ نیابتی با عربستان سعودی نشد. ما فقط به تنها دولت قانونی سوریه برای مقابله با داعش کمک کردیم. ایران، برخلاف آمریکا با دعوت و مجوز وارد سوریه شد.

اتحادیه اکسفورد در حدود ۱۸۰ سال پیش تاسیس شده است و یکی از معتبرترین نهادهای مناظره ای جهان به شمار می رود.

این اتحادیه در یک ساختمان مستقل از دانشگاه اکسفورد و‌ توسط دانشجویان این دانشگاه مدیریت می‌شود.

گفتنی است بسیاری از سیاستمدار انگلیسی و غیر انگلیسی برای افرایش مهارت‌های مناظره ای خود در این اتحادیه مناظره کرده اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بعیدی نژاد: دستیابی به برجام غیر قابل تصور بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..