تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی منتشر شد

فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی منتشر شدبه گزارش حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی در راستای اهداف و سیاست‌های راهبردی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی دومین فراخوان سال جاری حمایت از طرح‌های پژوهشی خود را منتشر کرد تا از پژوهش‌های پایه، کاربردی و توسعه فناوری پشتیبانی کند.

 در این فراخوان، خرید تجهیزات خارجی مورد حمایت قرار نمی گیرد و همچنین توسعه محصولات شناختی به همراه فناوری ها و تجهیزات مورد استفاده در پژوهش های شناختی در اولویت قرار دارد.

شورای پژوهشی ستاد در دومین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در سال جاری،  بر اساس تحلیل طرح های دریافتی نتایج داوری، اطلاعات و تجارب کسب شده از تعامل با جامعه‌ علمی کشور، رسیدن به دستاوردهای کاربردی در راستای اولویت ها را در برنامه قرار داده است.

دریافت طرح های پژوهشی در دومین فراخوان سال جاری ستاد توسعه علوم شناختی در دو دسته "الف" و "ب" انجام می شود، به طوری که طرح های دسته "الف" برای مجریان با سابقه فعالیت متمرکز در حوزه علوم شناختی است که با هدف حمایت از تعمیق و گسترش توسعه فن آوری، ارائه خدمات و انجام تحقیقات اصیل و در مرزهای دانش در حوزه علوم و فن آوری های شناختی تعریف شده است.

از سوی دیگر هدف از اجرای طرح های دسته "ج"، تشکیل هسته های تحقیقاتی در حوزه شناختی است و از طریق تعریف مجموعه ای از پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری برای دستیابی به یک هدف مشترک و مشخص در حوزه شناختی پیگیری می شود.

طرح های پژوهشی محققان  در این فراخوان در زمینه پژوهش های کاربردی و بنیادی شناختی مبتنی بر نگاشت مغز، پژوهش در حوزه بالینی و علوم اعصاب شناختی، فن آوری شناختی برای ارزیابی و بازتوانی شناختی، توسعه فن آوری های شناختی مرتبط با ارتباط بین مغز و ماشین و مغز با مغز، مدل سازی شناختی، توسعه و بومی سازی و هنجاریابی آزمون های ارزیابی شناختی، روانشناسی شناختی، توسعه روش ها و ابزارهای توانبخشی شناختی، توسعه ابزارها و فن آوری های مطالعه رفتار زمانی –شبکه ای مغز، پژوهش های کاربردی و بنیادی در آموزش و پرورش شناختی، مدیریت شناختی و اقتصاد شناختی مورد حمایت قرار می گیرند.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در دومین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی در سال جاری، از تمامی  محققان  واجد شرایط دعوت کرده است بر اساس فایل راهنمای ثبت طرح پژوهشی، فرم متناسب پیشنهاد طرح‌ خود را دریافت و تکمیل کرده و در بازه زمانی 7/08/97 تا 7/09/97 که غیر قابل تمدید است، از طریق کارتابل کاربری در سایت ستاد بارگذاری کنند.

انتهای پیام/

جزئیات دومین فراخوان حمایت از طرح های پژوهشی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی برای ترویج و ارتقای دانش علوم شناختی منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..