تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

۷۸۵۴۱۹

۲۷۹ بازدید

 

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه 25 مهر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 26 مهر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، مستقل و مهربان هستید و مهارت بالایی در صحبت کردن دارید و با استفاده از این ویژگی خود می توانید اطرافیانتان را به راحتی تحت تأثیر قرار دهید. حمایت از دیگران و مهربانی شما باعث می شود از محبوبیت بالایی برخوردار باشید و به راحتی رهبری هر جمعی را در دست بگیرید. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال بدی نخواهد بود، اما اگر به سلامت روانی خود توجه کافی نداشته باشید احتمال اینکه دچار افسردگی شوید خیلی زیاد خواهد بود. از تمرکز روی مشکلات و گرفتاری ها خودداری کرده و سر خودتان را با کارهایی که دوست دارید گرم نگه دارید. امسال از لحاظ مالی برای شما خیلی خوب خواهد بود و به احتمال زیاد درآمد بسیار خوبی خواهید داشت. شاید بخواهید وقت آزادتان را صرف یک کار نیمه وقت و یا راه انداختن کسب و کار خودتان کنید، خیالتان راحت باشد که از این کار سود زیادی به دست خواهید آورد. امسال چه در تصمیم گیری های حرفه ای و چه مسائل شخصی عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش خواهید گذاشت و با دقت و احتیاطی که از خود نشان می دهید بهترین نتایج ممکن را دریافت خواهید کرد. امسال با ورود عشق به زندگیان دنیایی زیباتر و بهتر را تجربه خواهید کرد. آذر، اسفند، خرداد و شهریور بهترین ماه های امسال هستند.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز روز بسیار خوبی برای در دست گرفتن کنترل اوضاع به نظر می رسد. شما آماده سازی های لازم را انجام داده اید و حالا دیگر وقت آن رسیده است که از شرایطی که فراهم کرده اید بیشترین بهره ممکن را ببرید. اگر شما دارید برای رویارویی با دشمن خود حاضر می شوید باید پیش از هر چیزی اعتماد به نفس داشته باشید. شما در حال حاضر از هوشیاری و آمادگی بالایی برخوردار هستید که در هر جنگی شما را در موقعیت برتری قرار می دهد. شما از انرژی موجود در اطراف خود به خوبی آگاه هستید، پس آن را به بهترین نحو ممکن و به نفع خودتان مورد استفاده قرار دهید. شرایط فراهم است، از اینجا به بعد همه چیز به خودتان بستگی دارد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز تا جایی که می توانید ذهن خودتان را روی چیزهای مثبتی که در زندگیتان در جریان هستند متمرکز کنید. شاید در طول روز با چالش ها و مشکلاتی مواجه شوید و حتی درگیر بحث و دعواهایی شوید که اصلا انتظار آنها را ندارید. اجازه ندهید این مشکلات ذهنیت شما نسبت به خودتان و زندگیتان را تغییر دهند. این مشکلات بخشی جدانشدنی از زندگی روزمره هستند. با اعتماد به حس ششم خود از پس خیلی از آنها برخواهید آمد، همچنین دیدار با شخصی تأثیرگذار به حل مشکلاتتان کمک خواهد کرد و کارها را به روال عادی خود باز خواهد گرداند. امروز اگر کارهایتان را به صورت گروهی و با کمک دیگران انجام دهید خیلی موفق تر خواهید بود.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما می توانید به سرعت برق و باد تمام کارها و مسئولیت های روزمره تان را به انجام برسانید. سرعت شما نسبت به همیشه به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است و می توانید در کارهایتان موفقیت چشمگیری داشته باشید. با این حال شما حاضرید در انجام هر فعالیتی شرکت کنید و هر زحمتی را به جان بخرید اما کار نکنید. این احساس شما کاملا قابل درک است، اما متأسفانه هیچ راه فراری برایتان وجود ندارد. اگر در ابتدا کارهیی که روی میز کارتان انباشته شده اند را به انجام برسانید حالتان خیلی بهتر خواهد بود و با احساس بهتری به سراغ کارهای دیگری که خودتان دوست دارید انجام دهید خواهید رفت.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز آتش انرژی درونتان سوزان تر از هر زمان دیگری است، پس از این انرژی درونی حداکثر استفاده را ببرید. هر پروژه ای که شما مدیریت و رهبری آن را به عهده بگیرید با موفقیت پیش خواهد رفت. امروز قدرتی در ورای حرف ها و کارهایتان نهفته است که اگر از آن به درستی استفاده کنید شما را به خواسته هایتان خواهد رساند، پس حداکثر استفاده را از آن ببرید. در محل کارتان فرصت هایی غیر منتظره برایتان فراهم خواهند شد که شما را در مسیرهای جدیدی قرار خواهند داد که می توانند راهنمای شما به سمت پیشرفت و موفقیت باشند. البته در ابتدا شما نسبت به این فرصت ها زیاد خوش بین نیستید و می خواهید قبل از هر کاری اطلاعات لازم را جمع آوری کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

خودتان را با انرژی موجود در امروز هماهنگ کنید و به خودتان زیاد سخت نگیرید. امروز روز بسیار خوبی برای اینکه خودتان را به بیخیالی بزنید و خوش بگذرانید به نظر می رسد. دیگران امروز خیلی جدی و حساس به نظر می رسند و نمی شود با آنها بحث کرد، پس شما هم خودتان را با جریان روز هماهنگ کرده و با دیگران درگیر نشوید. هرچقدر آرامتر و بیخیال تر باشید، دیگران هم در کنار شما احساس آرامش بیشتری خواهند داشت و این به نفع هر دو طرف خواهد بود. فرصت هایی برای پیشرفت حرفه ای شما فراهم خواهند شد که مستلزم این هستند که زمان بیشتری را در محل کارتان بگذرانید، اما اصلا دوست ندارید که امروز زندگی شخصیتان را قربانی کارتان کنید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز از طرفی دلتان می خواهد روزتان را هر چه سریعتر شروع کرده و مشغول به کار شوید، اما از طرفی هم احساس می کنید که آمادگی لازم را ندارید. شاید احساس کنید که زیر پایتان به اندازه ی کافی محکم نیست که بتوانید قدم بعدی را بردارید. اجازه ندهید فشاری که دنیای اطرافتان دارد به شما وارد می کند شما را در جهتی قرار دهد که دلتان نمی خواهد باشید. کارهایتان را به همان شکلی که خودتان می خواهید و با همان سرعتی که می توانید پیش ببرید. این کار باعث خواهد شد که اعتماد به نفستان افزایش قابل توجهی پیدا کند. این اعتماد به نفس تازه می تواند اثر مستقیمی روی روابطتان و به ویژه رابطه عاطفیتان داشته باشد.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است با اطرافیان خود درگیری هایی داشته باشید. مشکل به احتمال زیاد از آنجایی آب می خورد که دیگران دارند بیش از حد خودخواهانه رفتار می کنند و تمام فکر و ذکرشان حفظ منافع خودشان است، اما شما منافع جمع را در نظر دارید و این رفتار آنها برایتان قابل تحمل نیست. سعی کنید زیاد به آنها سخت نگیرید و نگرانی هایشان را درک کنید، در حال حاضر آنها به توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارند. برای این که از این وضعیت جان سالم به در ببرید باید بتوانید در قلب این همه چالش و تنشی که اطرافتان را در بر گرفته است فرصت هایی که برایتان وجود دارند را پیدا کنید. وقت آن فرا رسیده است که نگرش خود را نسبت به بعضی چیزها تغییر دهید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز شما بسیار احساساتی شده اید و ممکن است واکنش های بسیار شدیدی از خودتان نشان دهید. حالت تهاجمی درونی امروز شما باعث شده است که بخواهید خودتان کنترل همه چیز را در دست بگیرید. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که امروز تقریبا همه عصبی هستند و خیلی زود از کوره در می روند و باید خودتان را برای مقابله با آنها آماده کنید. امروز روز شلوغ و پر مشغله ای خواهد بود، اما شما هیچ اعتراضی ندارید و در واقع از انرژی جریان در امروز لذت هم می برید. شما امروز هیچ علاقه ای به بحث های پیش پا افتاده ندارید و ترجیح می دهید در مورد موضوعات عمیق و جدی صحبت کنید، فقط یادتان باشد که ذهنی باز داشته باشید!

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز یک تنش غیرمنتظره از جایی که اصلا انتظارش را ندارید به سراغتان خواهد آمد. به احتمال زیاد شما امروز خیلی حساس تر از همیشه شده اید و رفتار تهاجمی، سماجت و حاضر جوابیتان دارد کم کم برای دیگران آزاردهنده می شود. به همین دلیل هم ممکن است به صورت کاملا غیرمنتظره با عصبانیت و واکنش های تند دیگران مواجه شوید. اگر در چنین شرایطی قرار گرفتید زیاد غافلگیر نشوید، شرایط کیهانی امروز همه را کمی تندمزاج کرده است. اگر در جستجوی قدرت هستید، بهتر است که این قدرت را در درون خودتان جستجو کنید، زیرا آن را به مقادیر فراوان خواهید یافت. اجازه بدهید قدرت و احساسات درونیتان امروز کنترل شما را در دست بگیرند.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

شما در حال حاضر دارید در زمینه های مختلف زندگی خود رشد و پیشرفت را تجربه می کنید. درست است که تغییرات زیاد و ناگهانی باعث ایجاد فشار و استرس می شوند، اما همین تغییرات فرصت از بین رفتن بسیاری از تنش هایتان را هم برای شما فراهم خواهند کرد. شما نباید منتظر اتفاقات خوب بنشینید تا خودشان به سراغتان بیایند؛ به نفعتان است که به جای این کار چشم هایتان را باز کرده و گنجی که درست در برابر چشمانتان قرار دارد را ببینید. خوشبختانه امروز عملکرد شما خیلی بهتر از روزهای اخیر شده است و با انرژی و سرعتی بیشتر از قبل دارید کارهایتان را انجام می دهید. خیالتان راحت باشد، زحماتتان بی نتیجه نخواهند ماند!

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. همه چیز امروز دارد خیلی سریع پیش می رود و اتفاقا این سرعت به نفع شماست و با توجه به حجم کارهایی که باید انجام دهید به کارتان خواهد آمد. امروز احساس می کنید که باید به ظاهر خود بیش از روزهای دیگر رسیدگی کنید، شاید حق با شما باشد، پس با خیال راحت هر چقدر که دلتان می خواهد برای انجام این کار وقت صرف کنید و لباس هایتان را با نهایت دقت انتخاب کنید. اگر دلتان خواست کمی تنوع ایجاد کنید و در سبک لباس پوشیدن خود تغییر ایجاد کنید هم هیچ اشکالی ندارد. کمی جسارت به خرج دهید و تا این حد نگران قضاوت دیگران نباشید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷

امروز انگار همه ی دنیا عصبی شده اند، اما خوشبختانه شما به اعصاب خود مسلط هستید، پس به همین روند ادامه بدهید و اجازه ندهید خشم و بی حوصلگی اطرافیانتان روی شما هم تأثیر بگذارد و حال و هوایتان را تغییر دهد. مواظب افرادی که به نظر می رسد ترس و وحشت انگیزه ی آنها برای انجام کارهایشان است باشید. همراهی با آنهایی که با اعتماد به نفس و از روی اراده تصمیم گیری می کنند برایتان خیلی بهتر خواهد بود. امروز ایده های جدید و فوق العاده ای در سر دارید و دلتان می خواهد این ایده های خلاقانه را به هر نحوی که شده است عملی کنید. قبل از آن که خیلی دیر شود و یک نفر دیگر پیش دستی کرده یا ایده هایتان را بدزدد دست به کار شوید.

فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فال روزانه ۲۵/ ۰۷/ ۱۳۹۷»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..