تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد: بوليوی حريف تداركاتی خوبی بود

مهاجم تیم ملی کشورمان گفت: تیم ملی بولیوی حریف خوبی بود، فعلا شرایطمان طوری نیست که بخواهیم با تیم‌های بزرگی مسابقه دهیم.

انصاری فرد: بوليوی حريف تداركاتی خوبی بود/ شرايط كشورمان طوری نيست كه بخواهيم با تيم های بزرگی بازی كنيمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، كريم انصاری فرد مهاجم تيم ملی فوتبال كشورمان پس از ديدار مقابل تيم بوليوی اظهار كرد: تيم ملی بوليوی يك حريف تداركاتی خوبی بود كه توانست ما را به اهدافمان نزديك كند اما می شد حريف بهتری را برای تيم ملی انتخاب كرد كه شرايط بهتر باشد ولی خداروشكر اين تيم هم تيم خوبی بود و آن ها با عربستان هم مسابقه داده بودند كه در آن بازی به تساوی 2 بر 2 دست يافته بودند.

او در ادامه گفت: در كل بازی خوبی بود اما متاسفانه ما يك فيفادی را از دست داديم و به جای  2 بازی، يك بازی انجام داديم. اميدوارم اوضاع در اردوهای  بهتر شود و در اردوی بعدی 2 بازی مقابل ترنيدادو توباگو و ونزوئلا تدارك ديده شده است و اميدوارم در آن بازي ها به اهدافمان برای جام ملت های آسيا برسيم.

او در پاسخ به اين سوال كه تيم هايی مثل ژاپن با اروگوئه بازی تداركاتی انجام می دهند و بعد تيم ملی كشورمان با تيمی مثل بوليوی بيان كرد: ما بايد تمام شرايط را درك كنيم و اوضاع كشورمان طوری نيست كه بخواهيم حريفان بزرگی را برای بازی های دوستانه به ايران بياوريم، فدراسيون فوتبال هم تمام تلاشش را انجام می دهد تا بهترين بازی های دوستانه را برای تيم ملی تدارك ببيند و فعلا بزاعت ما همين قدر است.

بيشتر بخوانيد:

شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم

آزمون: برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم/ کی روش دوست دارد با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

ایران ۲ - ۱ بولیوی / پیروزی نزدیک شاگردان کی روش مقابل نماینده آمریکای جنوبی

انتهاي پيام/

اظهارات ملي پوش فوتبال كشورمان پس از بازي مقابل بوليوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد: بوليوی حريف تداركاتی خوبی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..