تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت:بازی بسیار خوبی بود و به همه ایرانیان این برد را تبریک می‌گویم.

شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنمبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان پایتخت در پایان دیدار تیم ملی ایران برابر بولیوی در ورزشگاه آزادی گفت: بازی بسیار خوبی بود و به همه ایرانیان این برد را تبریک می گویم. بازیکنان استقلال همیشه در سطح بالایی بازی می کنند. امید ابراهیمی، مجید حسینی، روزبه چشمی و علی کریمی امروز، نمایش خوبی داشتند.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قرار است مجتبی جباری به کادرفنی اضافه شود، بیان کرد: من هیچ وقت درباره شایعات صحبت نمی کنم و اگر یک دستیار بخواهم، با رئیس باشگاه در این باره صحبت می کنم.

شفر در واکنش به صحبت های جباری که اعلام کرده بود با درخواست خود شفر برای دستیاری به تمرین استقلال رفته است، با تکرار صحبت های قبلی، تصریح کرد: باز هم می گویم من درباره شایعات صحبتی نمی کنم.

بیشتر بخوانید:

حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟ کامپوس: ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت/ فردا بازی سختی داریم کاپیتان تیم ملی بولیوی: دیدار سختی با ایران داریم

ایران ۲ - ۱ بولیوی / پیروزی نزدیک شاگردان کی روش مقابل نماینده آمریکای جنوبی

انتهای پیام / 

اظهارات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران  پس از دیدار مقابل  بولیوی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر: به ایرانی‌ها تبریک می گویم/ راجع به شایعات صحبت نمی‌کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..