تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزمون: برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم/ کی روش دوست دارد با تیم‌های بزرگ بازی کنیم

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: به طور حتم ما برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم.

به گزارش آزمون: ما برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا آماده می شویم/ کی روش دوست دارد با تیم های بزرگ بازی کنیمخبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار آزمون مهاجم تیم ملی درباره بازگشتش به تیم ملی و عملکرد خوبش  برابر تیم ملی بولیوی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که دوباره در جمع ملی پوشان فوتبال قرار گرفتم و باعث افتخارم است. هر موقعی هم در تیم ملی حضور می یابم با همه وجودم بازی می کنم .

او درباره اینکه چه حسی از بازی های جام ملت های آسیا دارد و آیا اعضای تیم ملی برای قهرمانی تلاش می کنند،گفت: صدرصد ما برای قهرمانی در جام ملتهای آسیا خود را آماده می کنیم.  اگر اتفاقات بدی رخ نمی داد در دوره قبل جام ملتهای آسیا هم می توانستیم قهرمان شویم. به هر حال برای قهرمانی در این دوره از رقابتها می جنگیم. به طور حتم برای کسب قهرمانی آسیا به امارات می رویم و اگر حاشیه ها کمتر شود به طور حتم بهترین نتیجه را در این رقابتها می گیریم. مربی و کادر فنی قوی و بازیکنان بااستعدادی داریم و می توانیم آسیا را تکان بدهیم. 

آزمون درباره اینکه بهتر تیم ملی با تیم های همسطح بولیوی بازی کند یا تیم های بزرگ گفت:  کی روش دوست دارد با تیم های بزرگ  بازی کنیم اما این موضوع در صورتی امکان پذیر است که تیم های دیگر هم بخواهند با ما بازی کنند. بازیکنان هم دوست دارند با تیم های بزرگ بازی کنند تا تجربه شان بیشتر شود. 

بیشتر بخوانید:

حواشی قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران - بولیوی

جامانده های فهرست بولیوی برای بازی با ایران کدام بازیکنان هستند؟ کامپوس: ایران در جام جهانی عملکرد خوبی داشت/ فردا بازی سختی داریم کاپیتان تیم ملی بولیوی: دیدار سختی با ایران داریم

انتهای پیام/ 

اظهارات سردار آزمون درباره بازی با بولیوی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزمون: برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا آماده می‌شویم/ کی روش دوست دارد با تیم‌های بزرگ بازی کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..