تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رئال مادرید در سودای یک هایجک بزرگ

۷۸۵۳۷۷

۱۰۴۵ بازدید

رئال مادرید قصد دارد در زمستان امسال لوکاس پاکوئتا، هافبک برزیلی و جوان را جذب کند.

ورزش سه: رئال مادرید قصد دارد در زمستان امسال لوکاس پاکوئتا، هافبک برزیلی و جوان را جذب کند.

 لوکاس پاکوئتا یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال برزیل و باشگاه فلامینگو است که مورد توجه چند تیم بزرگ فوتبال اروپا قرار داشته است. رسانه های معتبر دنیا در روزهای اخیر همگی از نهایی شدن انتقال این بازیکن به میلان با مبلغ 35 میلیون یورو خبر داده بودند و این انتقال قطعی شده بود اما حالا مارکا گزارش داده است که رئال مادرید می خواهد در آخرین لحظه پاکوئتا را جذب کرده و خرید احتمالی میلان را از آن خود کند.

رئال مادرید در سودای یک هایجک بزرگ

میلان حتی زمان تست های پزشکی پاکوئتا را نیز مشحص کرده و قرار بود وی با قراردادی 5 ساله راهی سن سیرو شود اما کهکشانی ها می خواهند این بازیکن لباس سفید بر تن کند.

وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال مادرید از دوستان صمیمی لوکاس پاکوئتا است و به همراه مارسلو قصد دارد وی را به رد پیشنهاد میلان و انتقال به رئال مادرید متقاعد کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رئال مادرید در سودای یک هایجک بزرگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..