تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوکیا ایکس 7 معرفی شد؛ اسنپدراگون 710 به همراه دوربین دوگانه زایس

میانرده‌ی تازه‌ی نوکیا با نام Nokia X7 با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰، باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت و قیمت ۲۴۹ دلار در چین معرفی شد.

HMD گلوبال در راستای توسعه‌ی خانواده‌ی گوشی‌های برند نوکیا، گوشی هوشمند نوکیا ایکس ۷ را در چین معرفی کرد. نوکیا ایکس ۷ همانند اغلب دیگر گوشی‌های چینی خصوصیات نزدیک به دستگاه‌های پرچمدار را با قیمتی رقابتی ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود که با نام نوکیا ۷.۱ پلاس روانه‌ی بازارهای جهانی شود. نوکیا ۷.۱ ابتدای ماه جاری از راه رسید و به‌زودی با قیمت ۳۴۹ دلار در ایالات متحده موجود می‌شود.

از جمله مشخصات نوکیا ایکس ۷ می‌توان به نمایشگر ۶.۲ اینچ LCD (با بریدگی) و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۱۰ با حافظه‌ی داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت و رم به‌ترتیب ۴ یا ۶ گیگابایت اشاره کرد. باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع سیمی با توان ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند. میان‌رده‌ی جدید نوکیا از دوربین دوگانه‌ی اصلی متشکل از یک لنز ۱۲ مگاپیکسل به همراه یک حسگر عمق ۱۳ مگاپیکسل بهره می‌برد و برخلاف غالب گوشی‌های مطرح فعلی مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

نوکیا ایکس ۷ اندروید ۸.۱ اوریو را بدون خدمات گوگل (مخصوص بازار چین) اجرا می‌کند؛ اما همچنان به‌روزرسانی‌های امنیتی اندروید وان را دریافت خواهد کرد و به‌زودی موفق به دریافت اندروید پای نیز خواهد شد. قیمت این گوشی در بازار چین از ۱۶۹۹ یوان (۲۴۹ دلار) آغاز می‌شود.

Nokia X7 Nokia X7 Nokia X7 Nokia X7



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوکیا ایکس 7 معرفی شد؛ اسنپدراگون 710 به همراه دوربین دوگانه زایس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..