تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو نسخه پلاگین هایبرید جدید از مرسدس E کلاس معرفی شد

کمپانی مرسدس بنز یکی از قدرتمندترین برندهای خودروسازی جهان است که در برخی موارد هیچ رقیبی ندارد. این بار این کمپانی دو مدل خودروی E300e و E300de مرسدس را معرفی کرده است که این دو خودرو نسخه پلاگین هایبریدی مرسدس E کلاس هستند. در نیک صالحی درباره این دو مدل بیشتر بخوانید

معرفی مرسدس E کلاس

مرسدس با معرفی دو مدل پلاگین هایبرید جدید بر پایه E کلاس، تاخت و تاز الکتریکی خود را ادامه می دهد.

این دو مدل E300e و E300de نام دارند و به ترتیب مجهز به موتورهای بنزینی و دیزلی هستند. این دو مدل نوع یکسانی از خریداران را هدف قرار داده اند، رانندگانی که مدام در حال رانندگی هستند و راحتی در مسیرهای طولانی و آلایندگی صفر در مناطق درون شهری اولویت های اصلی آنهاست. مدل E300e جایگزین E350e می شود و مجهز به یک موتور بنزینی ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری توربوشارژ با قدرت ۲۱۱ اسب بخار، یک موتور الکتریکی با قدرت ۱۲۲ اسب بخار و یک باتری با ظرفیت ۱۳٫۵ کیلووات ساعت است.

مرسدس E کلاس رونمایی از مرسدس E کلاس

مجموع قدرت این پیشرانه ۳۲۰ اسب بخار و گشتاور آن ۷۰۰ نیوتن متر است. در نتیجه E300e سریعتر از مدلی است که جایگزین آن شده است. شتاب صفر تا صد کیلومتر آن ۵٫۷ ثانیه و حداکثر سرعت محدود شده آن ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است.

نکته مهم تر این است که با وجود چنین عملکردی، برد حرکتی E300e در حالت تمام الکتریکی به ۵۰ کیلومتر افزایش یافته است که ۱۷ کیلومتر بیشتر از برد E350e است. میانگین مصرف سوخت اعلامی E300e (بر اساس چرخه آزمایش آلایندگی NEDC) 2.0 لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و در هر کیلومتر ۴۵ گرم دی اکسید کربن تولید می کند.

جزئیات مرسدس E کلاس مرسدس E کلاس نسخه پلاگین هایبریدی مرسدس E کلاس

مدل E300de مجهز به یک موتور ۴ سیلندر ۲٫۰ لیتری توربودیزل با قدرت ۱۹۴ اسب بخار است و از باتری و موتور الکتریکی یکسان با مدل E300e برخوردار است. مجموع قدرت و گشتاور این پیشرانه ۳۰۶ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر است. شتاب صفر تا صد کیلومتر این مدل ۵٫۹ ثانیه و برد حرکتی آن در حالت تمام الکتریکی ۵۴ کیلومتر است.
میانگین مصرف سوخت این مدل ۱٫۶ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است و تولید دی اکسید کربن آن در هر کیلومتر از ۴۱ تا ۴۴ گرم متغیر است. برخلاف E300e که فقط با اتاق سدان عرضه می شود، مدل E300de با اتاق های سدان و استیشن قابل سفارش است.

مرسدس E کلاس معرفی مرسدس E کلاس

در هر دو مدل، موتور الکتریکی به صورت یک واحد یکپارچه با گیربکس ۹ دنده اتوماتیک ۹G Tronic
است و از همان لحظه شروع حرکت ۴۴۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند.
با استفاده از سیستم شارژ دیواری Wallbox می توان باتری این خودروها را
در مدت زمان حدود ۱٫۵ ساعت از ۱۰ تا ۱۰۰ درصد شارژ کرد زیرا داخل آن یک شارژر
با توان ۷٫۴ کیلووات قرار دارد که با آب خنک می شود. شارژ این باتری با استفاده از
پریز برق معمولی حدود ۵ ساعت طول می کشد.

جزئیات بیشتر درباره مرسدس بنز کلاس E کوپه مدل ۲۰۱۸

مرسدس بنز کلاس E کوپه مدل ۲۰۱۸ که به عنوان تحولی بزرگ در زبان طراحی
این شرکت به شمار می رود، دارای طراحی ظریف و پیچیده همراه با راحتی
فوق العاده در فضای داخلی است. چنین ویژگی هایی آن را به یک خودروی لوکس
و راحت در کلاس خود تبدیل می کند. در حالی که ممکن است مرسدس بنز کلاس E
کوپه اسپرت ترین و حتی سریع ترین محصولا در کلاس خود نباشد، اما در راحتی،
قابلیت سواری و لوکس بودن بسیار فوق العاده است. این دقیقا همان چیزی
خواهد بود که بسیاری از مشتریان برای یک خودروی کوپه دودر می پسندند.

وب سایت موتوروان به بررسی مرسدس بنز کلاس E کوپه مدل ۲۰۱۸ پرداخته است
و تحلیل خود را از آن در قالب امتیاز از ۱۰ نمره بیان می کند. برای آشنایی بیش تر
با این کوپه لوکس آلمانی با زومیت همراه باشید.

کوپه مرسدس بنز کلاس E همانند دیگر محصولات خودروساز آلمانی از جمله مدل های کلاس C و S، در چند سال گذشته دستخوش تغییرات زیادی شده است. ظاهر طراحی به ویژه در سری کوپه بسیار ساده و در عین حال، ظریف است و باعث می شود که این خودرو جذاب تر از هر زمان دیگری باشد. در حالی که به نظر می رسد طراحی مرسدس بنز کلاس E کوپه مدل ۲۰۱۸ خیلی خیره کننده نباشد، اما به سختی می توان از کنار برخی مشخصات آن مانند پروفیل خوش ترکیب و جلوپنجره مشبک پانامریکانا (Panamericana) گذشت. دو عنصر طراحی در زبان جدید مرسدس بنز که به طور بسیار زیبایی در کنار یکدیگر برای افزایش جذابیت آن کار می کنند.

خودروبانک و خودروپلاس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو نسخه پلاگین هایبرید جدید از مرسدس E کلاس معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..