تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سفر ایرانیان بدون روادید به سرزمین عقاب‌های سفید متوقف شد

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اداره گذرنامه وزارت امور خارجه در بخشنامه‌ای اعلام کرد بنا بر اجرای اصل عمل متقابل و با توجه به توقف رژیم لغو روادید اتباع ایرانی برای ورود به صربستان، این عمل به‌صورت متقابل برای اتباع صربستان که قصد ورود به ایران دارند اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

گورهای سبز مردمان قاره سبز در تهران / اجداد اروپائیان با موهای نه‌چندان طلایی

توصیه ای جالب برای تاول نزدن پا در پیاده روی اربعین + فیلم

همسایگی مذهب و طبیعت در سرزمینی با نماد سلامت سیب و عسل/حسینیه‌هایی مشهور به چنار + تصاویر

به گزارش سازمان میراث فرهنگی-در این بخشنامه آمده است از امروز سه‌شنبه 24 مهر 97 اتباع ایرانی برای سفر به صربستان و همچنین اتباع کشور صربستان برای ورود به ایران باید روادید دریافت کنند.

گفتنی است، لقب عقاب‌های سفید به تیم فوتبال صربستان در جام جهانی 2018 تعلق گرفته بود. زیرا پرچم این کشور دارای نماد عقاب است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سفر ایرانیان بدون روادید به سرزمین عقاب‌های سفید متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..