تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشهد مهد فرهنگ و هنر است/بطور کاملا جدی به سوی ملی شدن رفته ایم

مشهد مهد فرهنگ و هنر است/بطور کاملا جدی به سوی ملی شدن رفته ایمبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛  تقی زاده خامسی شهردار مشهد در جلسه شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر که با حضور مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی برگزار شد گفت:جشنواره بسیار خوبی است و به آینده آن امیدوار هستم؛ مشهد مهد فرهنگ و هنر است و شاعران و انسان‌های بزرگی در این شهر و استان خراسان رضوی زیسته اند که باعث افتخار برای همه ماست و از این حیث از دیگر نقاط کشور جلو‌تر هستیم.


وی افزود:امسال هم همانند سال گذشته در شهرداری مشهد در کنار جشنواره ابوذر خواهیم بود و امیدوارم دست اندر کاران این جشنواره با تلاش مضاعف سعی در ملی کردن این جشنواره داشته باشند و از سطح استانی به سطح کشوری برسند؛ ما بطور کاملا جدی به سوی ملی شدن رفته ایم و این اتفاق خوبی برای شهر و استان ما در کشور است.

عباس محمدیان دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر هم با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر یکی از معتبر‌ترین جشنواره‌های رسانه‌ای است گفت:دغدغه‌ی همه مسئولین این است که امسال هم این جشنواره پایه ریزی و هر چه بهتر برگزار شود.

وی با بیان اینکه کیفیت آثار شرکت کننده در این جشنواره بسیار بالا بوده است افزود:در سال گذشته آثاری که در این جشنواره شرکت کردند در سطح کشور هم حرفی برای گفتن داشتند و سعی بر این است که بتوانیم کیفیت آثار این جشنواره را ارتقا بخشیم.


دبیر شورای سیاست گذاری جشنواره ابوذر گفت:موضوعات اصلی این جشنواره دستاورد‌های انقلاب، تولید و حمایت از کالای ایرانی، فرهنگ شهروندی و فرهنگ رضوی می‌باشد که امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد حضور و ظهور استعداد‌های خوبی در این جشنواره باشیم.

انتهای پیام//ج.ر

جشنواره ابوذر باید به سطح کشوری برسد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشهد مهد فرهنگ و هنر است/بطور کاملا جدی به سوی ملی شدن رفته ایم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..