تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهپیمایی اربعین جلوه مهم از مقاومت در مقابل استکبار جهانی است

راهپیمایی اربعین جلوه مهم از مقاومت در مقابل استکبار جهانی استبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز در مراسم بدرقه خادمین اربعین حسینی که در حرم مطهر رضوی گفت: حق‌خواهی و ایستادگی در مقابل دشمنان سبب عظمت راهپیمایی اربعین شده است.

وی پیام امام حسین (ع) را مقاومت در برابر استکبار دانست و  افزود: 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس از کشور خود دفاع کردند، رمز همه این پیروزی‌ها و مقاومت‌ها در برابر دشمنان، امام حسین (ع) است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه حق‌خواهی مردم در راهپیمایی اربعین سبب عظمت آن شده است؛  گفت: هر وقت مزیتی در انقلاب اسلامی بوده، دشمن تلاش کرده آن را از بین ببرد، امروز ارتباط میان ایران و عراق سبب شده تا دشمنان برای از بین بردن ان تلاش کنند، اما موفق نشده، چراکه رمز پیروزی این وحدت و ارتباط میان ایران و عراق، امام حسین (ع) است. 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با تاکید بر اینکه رمز یاحسین (ع) همچنان سبب وحدت میان ایران و دیگر ملت‌های اسلامی می‌شود و یاس و ناامیدی دشمنانان همچنان ادامه می‌یابد؛  افزود: مشکلات موجود در جامعه مانعی برای عدم راهپیمایی بزرگ اربعین نمی‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه تعداد شرکت‌کنندگان مردم ایران در راهپیمایی بزرگ اربعین نسبت به‌سال گذشته رشد دو برابری داشته است؛ تصریح کرد: امروز آمده‌ایم به‌حرم مطهر رضوی که به‌امام رئوف بگوییم، هدف امام حسین (ع) مقاومت در برابر مستکبرین بود و ملت ایران و عراق تا آخرین لحظه خون خود به‌مستکبرین اجازه نمی‌دهند آنها بتوانند بر مسلمانان مسلط شوند.  

سید خلیل منبتی معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ما  گفت:  آستان قدس رضوی امسال نیز مانند سال‌های گذشته چهار موکب را در شلمچه، کربلا، کاظمین و سامرا خواهد داشت و با حضور بیش از 200 خادم بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا(ع) به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

قاسم تقی‌زاده خامسی شهردار مشهد نیز هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت:  یک هزار نفر از خادمان شهرداری مشهد برای خدمت به زائران اربعین حسینی به عراق اعزام می شوند، درصد بالایی از افرادی که اعزام می شوند برای اولین بار توفیق زیارت امام حسین(ع) را پیدا کرده اند.

وی  افزود: در طول تاریخ حاکمان سعی داشته اند نام و یاد سیدالشهدا(ع) را از بین ببرند، اما عاشورای حسینی هم چنان پابرجاست، عزت امام حسین(ع) تا قیامت ادامه دارد.

در این مراسم مهدی رسولی ذاکر اهل بیت(ع) با مرثیه سرایی در مدح سیدالشهدا شعار «حب الحسین یجمعنا» را در صحن و سرای بارگاه رضوی طنین انداز کرد.

در ادامه تولیت آستان قدس رضوی خدام اربعین حسینی را با اهدای پرچم متبرک رضوی از کنار پنجره فولاد صحن انقلاب اسلامی حرم رضوی بدرقه کرد.

انتهای پیام//ا.س

برگزاری آیین بدرقه خدام اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهپیمایی اربعین جلوه مهم از مقاومت در مقابل استکبار جهانی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..