تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم انتخابات انجمن اولیا ومربیان در مدرسه آموزگار سنندج برگزارشد

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، شاه ویسی عضو شورای شهر سنندج باتبریک هفته پیوند اولیا و مربیان در این مراسم گفت:ارتباط خانواده‌ها با مربیان ومعلمان در مدرسه بسیار مهم است چراکه این ارتباط موجب آگاهی اولیا ومعلمان از وضعیت آموزشی وتربیتی دانش آموزان می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: باید تلاش کنیم اولیای دانش آموزان ارتباط بیشتری با مدرسه داشته و بستری فراهم شود تا با علاقه مندی در مدارس حضور پیدا کرده و وضعیت فرزندان خود را رصد کنند.

عضو شورای شهر سنندج افزود: وزارت آموزش وپرورش بدون همکاری اولیا و مربیان به تنهایی نمی‌تواند در امر تعلیم وتربیت فرزندانمان موفق باشد.
شاه ویسی بر همفکری و همکاری مستمر و مداوم اولیاء دانش آموزان با مربیان مدارس تاکید کرد و تعلیم و تربیت را نتیجه همکاری تنگاتنگ میان اولیا و مربیان دانست.

در ادامه این مراسم از بین اولیای دانش آموزان ۱۱ نفر شامل ۱۰ مرد ویک زن برای انتخاب کاندید شدندکه ۵ نفر به عنوان عضو اصلی

و ۶ نفر نیز به عنوان علی البدل برای یک سال تحصیلی عضو انجمن اولیا ومربیان مدرسه آموزگار ۲ شدند.

گفتنی است؛ ۲۴ تا ۳۰ مهرماه هفته پیوند اولیا و مربیان نامگذاری شده است.

سال تحصیلی جدید در استان کردستان با حضور ۲۹۰ هزار دانش آموز و بیش از ۲۴ هزار نفر پرسنل در سه هزار و ۸۰۰ مدرسه با ۱۵ هزار کلاس درس آغاز شده است.

انتهای پیام/م

انتخابات انجمن اولیا ومربیان در سنندج



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم انتخابات انجمن اولیا ومربیان در مدرسه آموزگار سنندج برگزارشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..